سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

در سومین روز «فجر۳۹»؛

«ابلق» و «تک تیرانداز» به کاخ می‌آیند

سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: فیلم‌های «ابلق» و «تک تیرانداز» در سومین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر روی پرده سینما می‌روند.

به گزارش سینماپرس، در حالی سومین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند که ۲ فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری روی پرده سینمای برج میلاد و پردیس سینمایی ملت می‌رود.

نرگس آبیار پیش از این با فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، فیلمی که توانست موفقیت‌های بسیاری را در این دوره از جشنواره فیلم فجر کسب کند، این کارگردان که معمولاً با آثاری که تولید می‌کند نظر مثبت و منفی منتقدان را به سمت خود جلب می‌کند، این بار با فیلم سینمایی «ابلق» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. فیلمی که تقریباً با همان ترکیب بازیگران فیلم قبلی خود از جمله الناز شاکردوست و هوتن شکیبا جلوی دوربین برده است، البته در این فیلم سینمایی بهرام رادان، گلاره عباسی و مهران احمدی نیز حضور دارند.

تهیه کنندگی این فیلم را محمدحسین قاسمی همسر و تهیه‌کننده فیلم‌های اخیر نرگس آبیار برعهده داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می‌کند، ماجرایی رقم می‌خورد.

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، سیاوش حکمت شعار، علی نفیسی، الهه اذکاری، شیماء ملکیان، علی روزبهانی، سارا اردلان، سحر اسدی، الهام حسامی، محبوبه نریمی‌سا، مهتا محدث، هادی آقابزرگی، روح الله آبیار، سعید بیگی، عفت رسولی، منصور نوری، فاطمه کریمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم سینمایی در سانس اول سینمای برج میلاد و پردیس سینمایی ملت نمایش داده می‌شود.

دومین فیلم از سومین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری است، این فیلم سینمایی درباره شهید عبدالرسول زرین یکی از مهمترین تک تیراندازان جنگ تحمیلی است که بیش از ۷۰۰ شلیک موفق داشته است.

در این فیلم کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، انوش معظمی، حسین پوریده، حسین شریفی، عبدالحلیم تقلبی، اسمعیل خلج، مهدی شیخ عیسی، گورا نگم و برخی دیگر از بازیگران سینما به ایفای نقش پرداختند.

یکی از کنجکاوی‌ها درباره این فیلم تمرکز آن بر کاراکتر واقعی یکی از اعجوبه‌های ناشناخته دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.