چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

برای دومین دوره؛

داوران جشنواره «عکس ۵» معرفی شدند

جشنواره عکس۵

سینماپرس: مهدی شادی زاده دبیر جشنواره «عکس ۵» هیات داوران دومین دوره این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره «عکس ۵» درباره این جشنواره گفت: با توجه به تجربیاتی که در دوره اول جشنواره «عکس ۵» به دست آوردیم به این نتیجه رسیدیم که فاصله عکاسی با هنرهای دیگر واقعاً زیاد است و جایی هنر رشد می‌کند که هنرها با هم در ارتباط باشند در نتیجه تصمیم گرفتیم داوران را از حوزه‌های مختلف هنر انتخاب کنیم.

وی در ادامه اسامی هیأت داوران را اعلام و بیان کرد: لیلی گلستان، شهرام کریمی، کیارنگ علایی، فرهود نصیری، تیما جم، علیرضا شادی‌زاده و سینا جعفریه اعضای هیأت داوران دومین جشنواره «عکس ۵» هستند. به دلیل حضور نداشتن تعدادی از داورها در ایران، داوری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره «عکس ۵» همچنین گفت: ما در نظر داشتیم کارگاه‌هایی را با حضور داوران برای علاقه مندان عکاسی برگزار کنیم ولی متأسفانه امکانات کافی برای این کارگاه‌ها فراهم نیست و تصمیم گرفتیم فضایی فراهم کنیم تا علاقه مندان از حضور داوران استفاده کنند به همین دلیل برنامه‌های زنده‌ای را از طریق اینستاگرام فراهم کردیم که علاقه مندان سوالات خود را در لایوها مطرح کنند و داوران به سوالات پاسخ دهند و هر بار درباره یک موضوع صحبت می‌شود.

وی در این مورد تصریح کرد: اولین برنامه زنده در صفحه اینستاگرام جشنواره «عکس ۵» با موضوع «زمان در عکاسی و نقاشی» چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ با حضور شهرام کریمی و سیمین بایرامی برگزار می‌شود.

مهدی شادی زاده مؤسس، دبیر و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره «عکس ۵»، علیرضا شادی زاده عضو شورای سیاست گذاری، فیلیپ آیش هورن دبیر بخش بین الملل، مهسا سیاوشی مشاور هنری، سیاوش دمیریان مشاور هنری، پریسا آیش هورن مشاور هنری، احسان محلوجی مدیر اجرایی، سیمین بایرامی مجری طرح کل پروژه، فرهود نصیری عضو شورای سیاست گذاری و عکاس، بیتا مشعشعی فکور مدیر هنری و بازرگانی و عضو شورای سیاست گذاری و غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی این جشنواره هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.