جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

امشب؛

«دست در دست» میزبان مهران رجبی می‌شود

مهران رجبی در فیلم سینمایی «تیغ و ترمه»

سینماپرس: مهران رجبی امشب جمعه ۱۷ بهمن به برنامه «دست در دست» شبکه دو می آید تا با سیاوش عقدایی مجری این برنامه گفتگو کند.

به کزارش سینماپرس، برنامه «دست در دست» امشب ۱۷ بهمن با مهران رجبی بازیگر و سامان جلال نژاد کارشناس ارشد هوش تجاری گفتگو می کند.

همچنین جلال واحدی مسئول گروه جهادی شهید رضا کارگربرزی دیگر مهمان این برنامه است که در زمینه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی به کار جهادی مشغول هستند.

«دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه و ... بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود و در ایام دهه فجر نیز طی ۱۰ شب متوالی در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.