شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

تولیدات سینمایی انقلاب اسلامی به «شبکه نمایش» می‌اید

شبکه نمایش

سینماپرس: شبکه نمایش در ادامه روزهای باقی مانده از ایام فجر در بخش مرور آثار به فیلم‌های سینمایی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم‌هایی با موضوع مبارزه با نژاد پرستی را روی آنتن می‌برد. همچنین با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر، شبکه نمایش در بخش مرور آثار به فیلم‌های سینمایی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

فیلم و تله فیلم‌های شبکه نمایش منعطف با ایام دهه فجر از شنبه ۱۸ تا جمعه ۲۴ بهمن ماه به ترتیب گذر، عمق میدان، بهمنا، شاطره، روز با شکوه، کمی آن‌سوتر و ضیافت هستند که ساعت ۱۳ از این شبکه پخش خواهند شد.

این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم‌هایی با موضوع مبارزه با نژاد پرستی را روی آنتن می‌برد این فیلم‌ها عبارتند از: بل، اسیر خاک، دوازده سال بردگی، هریت، وینی ماندلا، سلماء و دیترویت که از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شوند.

در بخش مرور آثار این شبکه نیز، پخش فیلم‌های سینمایی انقلاب اسلامی ادامه دارد که از شنبه تا جمعه فیلم‌های یک گزارش واقعی، شوق پرواز (مناسبت روز نیرویی هوایی)، ای ایران، تشکیلات، سناتور، مزرعه پدری و سرو زیر آب ساعت ۲۱ هر شب روی آنتن می‌روند.

از شنبه همچنین فیلم‌های الماس خونین، برسر دروازه ابدیت، خاطرات یک قتل، افسانه کلورات، مرد قد بلند، حیثیت و شهر گمشده ساعت ۲۳ پخش می‌شوند.

علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کلاسیک این شبکه را از شنبه تا جمعه ساعت ۱ بامداد با عناوین دار و دسته اسپایکر، ماجراجویان، او ادعا کرد قتلی رخ داده است، درهم و برهم، بساز بفروش، سرداب و پاندول، بیلی باد تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.