سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

ابراهیم اصغری؛

فیلم دیدن به لحاظ فرهنگی و روحی در شرایط فعلی می‌تواند برای مردم مفید باشد

ابراهیم اصغری

سینماپرس: ابراهیم اصغری معتقد است که برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال نقش مهمی در سرپا ماندن سینما داشت.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما و فیلم سینمایی «تک تیرانداز» ، درباره جمع بندی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگاران جوان گفت: جشنواره فیلم فجر همزمان با جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود و یکی از مهمترین ویترین‌های فرهنگی است. این جشنواره توانست سینما را سرپا نگه دارد؛ هرچند با توجه به شرایط کرونایی جشنواره فجر شکوه سال‌های قبل را نداشت.

وی افزود: نکته مثبت دیگر این است که چراغ سینماها به وسیله جشنواره فجر روشن شد. درست است که سینماها پیش از جشنواره بازگشایی شده بود، اما بعد از آغاز این فستیوال مردم مشتاقانه با همه محدودیت‌ها بلیت‌های سینما را خریدند و از فیلم‌ها استقبال کردند.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: مسئله‌ای که با برگزاری جشنواره و آمدن مردم به سینماها اثبات کردیم این بود که سالن‌های سینما یکی از کم خطرترین مراکزی است که مردم می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به آنجا بروند و فیلم‌ها را ببینند.

اصغری اضافه کرد: مسئولان باید نگران مکان‌های دیگر فرهنگی کشور باشند. فیلم دیدن به لحاظ فرهنگی و روحی در شرایط فعلی می‌تواند برای مردم مفید باشد. البته امیدوارم بازگشایی، اکران‌ها و نظم و انضباط مخاطب در سینماها ادامه پیدا کند و این چراغ همچنان روشن بماند. باید تا شکست کرونا از ظرفیت‌های بالای فرهنگی سینما بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.