یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

رضا توکلی:

فیلمسازان باید مسائل روز جامعه را رصد کنند تا با نمایش مشکلات و مسائل از طریق هنر نمایشی مخاطب را آگاه کنند

رضا توکلی

سینماپرس: بازیگر سریال «دادستان» گفت: در این سریال نقش یک قاضی را بازی می‌کنم که ما به ازای واقعی دارد و شخصیت ویژه‌ای است.

به گزارش سینماپرس، رضا توکلی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی گفت: به عقیده من شجاعتی که آقای ده‌نمکی در ساخت این سریال دارد مثال‌زدنی است. نیاز امروز جامعه ساخت این دست سریال‌ها و فیلمسازهای شجاع و جسور  است.

وی ادامه داد: این سریال بر اساس دردهای مبتلا به جامعه ساخته شده و به مشکلات بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توجه دارد. باید شرایط ساخت این سریال‌ها که به مسائل جامعه توجه دارد، فراهم آید.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کند، گفت: آقای ده‌نمکی با شناختی که از بازی من داشتند این نقش را به من پیشنهاد دادند. نقش یک قاضی را بازی می‌کنم که ما به ازای واقعی دارد و شخصیت ویژه‌ای است.

وی در خاتمه تاکید کرد: فیلمسازان باید مسائل روز جامعه را رصد کنند تا با نمایش مشکلات و مسائل از طریق هنر نمایشی مخاطب را آگاه کنند.

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی محصول جدید مرکز سیمافیلم است که هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، سینا آبگون، یاسمن ترابی، مجید قادری و... در سریال «دادستان» بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.