یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

از ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ؛

گشایش نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون

جشنواره ملی اسباب‌بازی

سینماپرس: نشست خبری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، با حضور معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، ظهر امروز در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این نشست، با سخنرانی محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محسن حموله دبیر جشنواره اسباب‌بازی و حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

محمدرضا کریمی صارمی رئیس ششمین جشنواره اسباب بازی، در این نشست خبری گفت: ششمین جشنواره اسباب بازی به صورت کاملاً مجازی برگزار خواهد شد. خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت این جشنواره تمام محصولات را که با معیارهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند ببیند و اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس اسباب‌ بازی‌هایی که سفارش داده شده‌اند در کمترین فرصت به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.

 رویدادی برای تکمیل زنجیره تولید اسباب بازی

کریمی صارمی افزود: تلاش ما این است که این رویداد فرهنگی را در شأن نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران و در شأن کانون پرورش فکری برگزار کنیم. امیدوارم بتوانیم زنجیره مخاطبان، تولیدکنندگان  و سرمایه‌گذاران حوزه اسباب بازی و بازی‌های فکری را تکمیل کنیم. تلاش ما این است که به زودی رشته دانشگاهی طراحی و تولید اسباب‌بازی را راه اندازی کنیم. ضمن این که برنامه‌های زیادی هم برای  تقویت صنایع و متعلقات جانبی فیلم‌های انیمشین داریم.

در ادامه این نشست خبری، حامد  رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون هم گفت: جستجوی محصولات جشنواره، بنا بر رده‌بندی سنی، قیمت و جنس محصول امکان پذیر است. مردم می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت حرفه‌ای انتخاب کنند؛ همچنین ما در سایت جشنواره اسباب بازی، به خریداران به صورت آنلاین مشاوره می‌دهیم و تعدادی از مشاوران به صورت تلفنی خدمات ارائه دهند.

وی افزود: در ششمین دوره جشنواره اسباب بازی، محصولات را به تمام نقاط کشور رایگان ارسال خواهیم کرد. در سایت جشنواره، محصولات حدود بیست تولیدکننده وجود دارند و خریداران می‌توانند بیش از ۱۲۵۰ محصول را ببینند و خریداری کنند. همچنین در این سایت محصولات به صورت تخصصی دسته بندی شده اند.

 جزئیات برگزاری جشنواره ششم به صورت مجازی

در ادامه، محسن حموله دبیر جشنواره ملی اسباب بازی اظهار کرد: ما امسال گروه‌های سازنده ذهن و تفکر حسی و حرکتی و سرگرمی‌های مهارتی را انتخاب کردیم که پس از داوری برگزیدگان بیست و هشتم بهمن ماه معرفی خواهند شد. در این دوره از جشنواره، بالغ بر سی  محصول به عنوان اسباب‌بازی‌های برتر معرفی خواهند شد.

حموله عنوان کرد: امسال ۱۴۰ شرکت کننده در بخش نمایشگاهی جشنواره حضور دارند. در معرفی عروسک ایرانی، ۳۲۸ نمونه معرفی شده که قابل دسترس هستند. هر تولیدکننده در صفحه نمایشگاه، صفحه شخصی دارد تا خانواده‌ها با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: همچنین شش نشست علمی را برای جشنواره امسال، برگزار کردیم و از بیست و هشت دی تا یازده بهمن در قالب این نشست‌های علمی مهمانانی را از ده کشور داشتیم. نشست‌ها به صورت وبینار بود و میانگین بیش از ۱۵۰ نفر در آن شرکت کردند. در جشنواره امسال، محصولات به تمامی مناطق کشور رایگان ارسال خواهند شد. برترین اسباب‌بازی‌هایی که داوران انتخاب کرده اند در سایت جشنواره قابل مشاهده خواهد بود.

 لازم به یادآوری است، ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.