یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

محسن کریمیان مطرح کرد؛

نبرد با کلیشه های زندگی مدرن در مجموعه مستند «ضد»

مستند ضد

سینماپرس: تهیه کننده و کارگردان «ضد» خبر داد که این مجموعه مستند با به چالش کشیدن کلیشه های سبک زندگی مدرن می‌کوشد آدم ها را وادار کند که جهان پیرامونشان را متفاوت ببینند.

به گزارش سینماپرس، مجموعه مستند «ضد» به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک محسن کریمیان و مهدی افضل‌زاده در شبکه مستند تولید شده است و پخش آن از یکشنبه ۳ اسفند ساعت ۲۲:۱۵ در تلویزیون شروع می شود.  

کریمیان درباره این مجموعه مستند گفت: خیلی از ما در سبک زندگی مدرن از روز تولد درگیر کلیشه‌های رفتاری شده ایم که از گذشته به ما ارث رسیده است و نمی دانیم از کجا آمده است، آیا درست هستند و چه قدر قابل تغییرند.

وی ادامه داد: مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود. چرا که ضدیت با کلیشه‌ها ‌کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

کریمیان بیان کرد: هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و ... پرداخته و می کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت تری داشته باشند.

این تهیه کننده تصریح کرد: دغدغه ساخت این مجموعه از مدتها پیش با ما بود اما تولید این مجموعه مستند آرشیوی از ابتدای امسال شروع شد. ما در قسمت نخست این مجموعه به موضوع «آلودگی نوری» پرداختیم و اینکه این ماجرا چه اثرات منفی و مخربی بر سلامت انسان و حتی محیط زیست دارد.

وی در پایان گفت: «ضد» در شبکه مستند و مرکز مستند سوره تولید شده و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه مستند پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.