یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

علی سرتیپی:

نمی‌شود تولید را متوقف کرد/باید دعا کنیم که در ترافیک اکران، فیلم سوزی اتفاق نیفتد

علی سرتیپی در نشست خبری فیلم سینمایی«ستاره بازی»

سینماپرس: سرتیپی درباره سرمایه گذاران فیلم گفت: در حال حاضر تعداد سرمایه گذار کم شده است و این شرایط طبیعی است و برخی همچنان سرمایه گذاری می‌کنند، چون که دغدغه فرهنگی دارند و مسائل اقتصادی اولویتشان نیست و می دانند که بازگشت سرمایه شان قطعی نیست.

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی سینما دار و تهیه کننده فیلم در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت: معضل اصلی این روزهای سینما ویروس کرونا است و اگر از شر این ویروس خلاص شویم استقبال بسیار خوبی از سینماها می‌شود و مردم بسیار علاقه مند هستند که فیلم‌ها را ببینند. حتی در حال حاضر هم مردم سینما را دوست دارند و فیلم‌های بسیار خوبی ساخته شده اند.

وی گفت: اگر فکر کنیم، چون کرونا آمده کاری نکنیم اشتباه است و نمی‌شود تولید را متوقف کرد و به هر حال باید امیدوار  بود.

سرتیپی درباره سرمایه گذاران فیلم گفت: در حال حاضر تعداد سرمایه گذار کم شده است و این شرایط طبیعی است و برخی همچنان سرمایه گذاری می‌کنند، چون که دغدغه فرهنگی دارند و مسائل اقتصادی اولویتشان نیست و می دانند که بازگشت سرمایه شان قطعی نیست.

سرتیپی درباره ایجاد اکران آنلاین گفت: این اکران برای یک سری فیلم‌های خاص خوب است و برای فیلم‌های دیگر چندان مناسب نیست، چون بازگشت سرمایه ندارد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر درگیر مسئله کرونا هستیم که غیرقابل پیش بینی است و ما باید کارمان را کنیم و دعا کنیم که در ترافیک اکران، فیلم سوزی اتفاق نیفتد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.