جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

بیانیه انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران درباره حواشی لغو نمایشگاه «پرنسس‌های کوره»؛

«گالری کاما» عضو انجمن نگارخانه‌داران تهران نیست/ مسئولیت تخلفات آن بر عهده نهاد یا نهادهای مجوز دهنده است

نمایشگاه عکس «پرنسس‌های کوره»

سینماپرس: پس از حواشی نمایشگاه عکس «پرنسس‌های کوره» و لغو آن در گالری کاما، انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران بیانیه صادر کرد.

پس از حواشی پیش آمده برای نمایشگاه عکس‌های علی صوفی با عنوان «پرنسس‌های کوره» و لغو آن، انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران نیز بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران با توجه به پیامدهای خبری در خصوص نمایشگاه پرنسس‌های کوره وظیفه صنفی و اخلاقی خود می‌داند که هرگونه بی‌توجهی به شأن و منزلت انسانی شهروندان را محکوم کرده و لازم به توضیح است بارها در خصوص موارد مشابه درباره گالری موردنظر، کتبی و شفاهی به متولیان امر تذکر داده است. علاوه بر این گالری کاما عضو انجمن نگارخانه‌داران تهران نیست و مسئولیت تخلفات آن بر عهده نهاد یا نهادهایی است که مجوز فعالیت و فرصت ادامه کار را به این گالری داده‌اند. در آخر امیدواریم نهال هنر در ایران با چنین رفتارهای غیرمسئولانه‌ای از گزند مصون بماند.»

الهه جواهری، هنگامه معمری، آریا اقبال، فرهاد آذرین، ارکیده درودی، هرمز همتیان، لیلی گلستان و احسان لاجوردی اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.