دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

بازدید مدیر شبکه «نسیم» از پشت صحنه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ :

از ویژه‌های نوروزی «شوتبال» و «کودک شو» تا تغییر مجری «هوش برتر»

بازدید محمد احسانی از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی«شوتبال»

سینماپرس: مدیر شبکه «نسیم» به همراه سایر مدیران این شبکه روز گذشته بازدیدی از پشت صحنه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ داشت و در جریان روند تولید این برنامه‌ها قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم روز گذشته یکشنبه ۱۷ اسفندماه به همراه جمعی از مدیران این شبکه به پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از جمله «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» رفت که قرار است با شروع نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن برود.

«هوش برتر» با تغییر مجری در فصل جدید

محمد احسانی ابتدا از پشت صحنه «هوش برتر» بازدید کرد و در جریان روند تولید فصل جدید این مسابقه قرار گرفت. سری جدید «هوش برتر» به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی با تغییراتی ساختاری روی آنتن می‌رود و براساس بازی‌های روز متفاوت شده است.

همچنین در این فصل دکور مسابقه کاملاً تغییر کرده است و بخشی از آن به یک ماز تو در تو اختصاص پیدا کرده است. این برنامه همچنین آیتم‌های مختلفی دارد و بخشی از آن به یک «دیوار مرگ» ختم می‌شود.

در سری جدید مسابقه مجری این برنامه که پیش از این افشین زی نوری بود تغییر کرده است و آریا طاهری اجرای این سری از مسابقه را بر عهده گرفته است.

پیمان پورمقیمی در توضیحاتی در جمع مدیران شبکه نسیم در توضیح این مسابقه اعلام کرد: در این سری به سمت بازی‌های امروزی رفته‌ایم و نوع ساختار و دکور براساس بازی‌های دیجیتال و گیم ها درآمده است.

وی ادامه داد: در این سری دیوار مرگ داریم و همه میزهای بازی تغییر کرده است و درواقع هیچ المانی از فصل‌های قبل دیده نمی‌شود.

پورمقیمی با اشاره به اینکه «هوش برتر» سوالاتی تخصصی‌تر از یک مسابقه اطلاعات عمومی داشته است بیان کرد: با این حال قشر وسیعی در این سال‌ها مخاطب برنامه شد و از برنامه تخصصی بیشتر مخاطب داشت. در این سری هم ۸۵ نوع بازی داریم و امیدواریم بتوانیم به سرعت ضبط برنامه را به نوروز برسانیم.

«شوتبال» با اجرای حامد آهنگی

برنامه «شوتبال» که در فصل‌های قبل به شکل لیگ برگزار شده قرار است در ویژه برنامه نوروزی بدون فضای رقابتی و در قالبی سرگرم کننده برگزار می‌شود.

حامد آهنگی مجری ویژه برنامه نوروزی «شوتبال» درباره این برنامه در توضیحاتی که در جمع مدیران شبکه نسیم انجام شد بیان کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ پر از اتفاقات خوب باشد و هر چه زودتر از شر این ویروس رها شویم چون به لحاظ اقتصادی و روحی و روانی تاثیر منفی گذاشت و خیلی از عزیزان را در عرصه هنر و ورزش از دست دادیم.

آهنگی ادامه داد: این «شوتبال» با سری‌های قبل که فضای رقابتی آن خیلی جدی بود کاملاً متفاوت است. برخی از دوستان در زمان برگزاری لیگ‌ها تا به حال دوربین ندیده بودند و اولین بارشان بود جلوی دوربین می‌آمدند و حتی ذوق داشتند و با جدیت رقابت را دنبال کرده و برد و باخت برایشان مهم بود، به همین دلیل حتی نمی‌توانستیم با آنها شوخی کنیم.

وی در بخش دیگر درباره مسابقه نوروزی گفت: با این حال در این سری دوستان هنرمند و ورزشکار حضور دارند و در عین حال که گپ می‌زنیم بینندگان هم می‌توانند لذت ببرند؛ بینندگانی که سعی دارند عیددیدنی نروند تا یک وقت مشکلی برای سلامتی شان پیش نیاید. ما با این دوستان می‌گوییم و می‌خندیم و بازی می‌کنیم و این بازی‌ها آنقدر سرگرم‌کننده است که گاهی به تیمی که نیاز دارد کمک هم می‌کنیم. این بازی‌ها آنقدر شاد است که کودک درون هنرمندانی که همه شان هم ۴۰ سال به بالا هستند فعال می‌شود.

«کودک شو» در مرحله فینال

پایان بازدید یک روزه مدیران شبکه نسیم به لوکیشن برنامه «کودک شو» در فرهنگسرای بهمن رسید و مدیران از استودیوهای مختلف این مسابقه بازدید کردند.

رضا نصیری کارگردان «کودک شو» نیز در توضیحاتی از این مسابقه بیان کرد: ما در نوروز مهمان هنرمند نیاورده‌ایم و خود مردم مهمان برنامه هستند که به فینال رسیده‌اند. با این حال آیتم‌هایی هم با نام خاطره بازی داریم چراکه حدود ۲۷۰ هنرمند پیش از این به «کودک شو» آورده‌ایم و بخش‌هایی از این برنامه‌ها را هم می‌بینیم.

وی درباره حضور هنرمندان در ویژه برنامه نوروز اظهار کرد: تصمیم تیم برنامه ساز و شبکه هم بر همین بود که چون در ایام نوروز چهره‌ها در همه برنامه حضور پیدا می‌کنند برنامه ما کمی مردمی‌تر باشد.

نصیری تصریح کرد: آیتم‌ها و مسابقات ما تغییر کرده است و شروع مسابقه با فینال است که از روز ۲۹ اسفند روی آنتن می‌رود.

وی در ادامه درباره چالش‌های کرونایی اظهار کرد: ما تماشاگران را حذف کردیم و سعی کردیم با آیتم‌های متنوع هیجان برنامه کاهش پیدا نکند و به همین دلیل هم ریزش مخاطب نداشتیم.

نصیری همچنین درباره پایان این فصل و شروع فصل جدید بیان کرد: این فصل تا عید فطر ادامه دارد و بعد از آن تیم به نوعی استراحت نیاز دارد تا طی این توقف به یک طراحی جدید هم برای فصل‌های بعد برسیم.

مدیر شبکه نسیم در پایان این بازدید یک روزه درباره ویژه برنامه‌های نوروزی عید توضیح دوباره ای داد و به پخش «خندوانه» و قسمت ویژه «دورهمی» اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.