دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

ویژه‌برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در نوروز ۱۴۰۰؛

از «فرمول یک» و «صبح فروردین» شبکه یک و دو تا «عطر نرگس، رقص باد» شبکه چهار

بررسی سریال های مناسبتی سیما در نوروز ۱۳۹۸

سینماپرس: شبکه‌های مختلف تلویزیون برای تحویل سال نو، پخش برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.

به گزارش سینماپرس، امسال هم شبکه‌های سیما، برنامه‌های متنوع و متفاوتی را برای پخش در ساعات منتهی به سال نو شمسی پخش می‌کنند. با توجه به اینکه، امسال باز هم برای قطع زنجیره انتقال کرونا، ناگزیر از برگزاری محدود آداب و رسوم عیدانه و دورهمی های نوروزی هستیم، به نظر می رسد رسانه ملی برنامه‌هایی جذاب و دیدنی را برای روزهای پایانی سال و لحظات سال تحویل در نظر گرفته باشد.

در ادامه این گزارش به جزئیات پخش این برنامه ها، اشاره می‌کنیم:

«فرمول‌ یک» و علی ضیا در شبکه یک

شبکه یک «فرمول یک» را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ انتخاب کرده است. در این برنامه علی ضیاء میزبان چهره‌های هنری و ورزشی است و البته از حضور چهره‌های مردمی نیز بهره خواهد برد.

تحویل سال ۱۴۰۰ با ویژه برنامه‌های متفاوت در تلویزیون

همچنین آثاری از خوانندگانی چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک و حمید حامی که آهنگ‌های قدیمی‌شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند، پخش می‌شود.

در این برنامه، در آیتمی دیگر ضیاء با فوتبالیست‌هایی چون علیرضا جهانبخش و شجاع خلیل زاده به صورت تصویری گفت‌وگو خواهد کرد. «فرمول یک» شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند ماه از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده پخش می‌شود.

شبکه دو سیما و استقبال از بهار با «صبح فروردین»

محمد سلوکی و نجمه جودکی مجریان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو با عنوان «صبح فروردین» هستند. این برنامه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ روز شنبه ۳۰ اسفند به استقبال سال ۱۴۰۰ خواهد رفت.

تحویل سال ۱۴۰۰ با ویژه برنامه‌های متفاوت در تلویزیون

مهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت در این برنامه حضور خواهند داشت. از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آیین‌های نوروزی در اقوام ایرانی و نوروز در کشورهای دیگر به ویژه تاجیکستان و افغانستان خواهد بود.

شبکه سه و دیدار دوباره عصر جدیدی‌ها

احسان علیخانی هم در شبکه سه ویژه برنامه «عصر جدید» را خواهد داشت؛ در این ویژه برنامه برندگان نهایی این فصل از مسابقه «عصر جدید» اعلام خواهند شد.

تحویل سال ۱۴۰۰ با ویژه برنامه‌های متفاوت در تلویزیون

«عطر نرگس، رقص باد» در شبکه چهار

شبکه چهار سیما نیز برنامه «عطر نرگس، رقص باد» را با اجرای سید مهرداد ضیایی و مصطفی امامی به تهیه کنندگی میثم حسنی پخش می‌کند. این برنامه به مدت چهار ساعت از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر در روز سال تحویل پخش خواهد شد.

تحویل سال ۱۴۰۰ با ویژه برنامه‌های متفاوت در تلویزیون

شبکه پنج «نوروزترین نوروز» را جشن می‌گیرد

ویژه برنامه «نوروزترین نوروز»، از ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این برنامه هر شب، ساعت ۲۱ با نگاه و رویکردی خاص و متفاوت به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید، پخش می‌شود.

این برنامه که فضایی شاد و پر از موسیقی دارد، قرار است با قصه‌هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته در آخرین نوروز قرن ۱۴ هجری شمسی روانه آنتن شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.