شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶

آغاز تصویربرداری تله فیلم "صبح تنهایی" با بازی نیلوفر شهیدی در پارک شفق

نیلوفر شهیدی

تله فیلم "صبح تنهایی" که حسین تبریزی آن را کارگردانی می کند، روز گذشته تولید خود را آغاز کرد و در حدود 15 روز تصویربرداری آن زمان خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مریم صفایی، مدیر تولید"صبح تنهایی"، روز گذشته نیلوفر شهیدی به اتفاق نسیم خسروانی در پارک شفق مقابل مسعود دادگری رفتند تا برخی از تصاویر خارجی کار ضبط شود.

صفایی گفت: امروز فقط نیلوفر شهیدی بازی دارد و صحنه های خارجی مربوط به این بازیگر حوالی خیابان یوسف آباد گرفته می شود.

"صبح تنهایی" داستان نیلوفر 28 ساله است که مادر بیمارش را برای عمل جراحی همراه با دایی خود به خارج از کشور می فرستد تا پس از فروش املاک و مستغلات به ارث رسیده از پدر به آن ها بپیوندد، اما در تصادفی حافظه خود را از دست می دهد و ...

عوامل پشت صحنه این فیلم تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری:هوشنگ غفوری،صدابردار: مسعود دادگری، مدیر تولید:مریم صفایی،مدیر تدارکات:مهدی منیری،طراح صحنه و لباس:تانیا بیگلو، طراح چهره پردازی: محمد ضیایی، عکاس:حسین اندرزپور،منشی صحنه:مهسا نادرجو و برنامه ریز:محمد حمزه ای.

گفتنی است، در"صبح تنهایی" علاوه بر بازیگران یاد شده،نسیم خسروانی،تیرداد کیایی،خسرو فرخ زادی،سعیده عرب و سعید تهرانی ایفای نقش می کنند و سعید سالارزهی آن را در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می کند.

انتهای پیام/گ/س

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.