یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴

الیجا وود: "هابیت" گروه بازیگران شگفت انگیزی دارد

فیلم هابیت

الیجا وود پس از پیوستن به پروژه سینمایی "هایبت" اعلام کرد که گروه بازیگران این فیلم فانتزی شگفت انگیز هستند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، الیجا وود، بازیگر نقش "فرودو بگینز" در فیلم سینمایی "ارباب حلقه ها" (The Lord of the Rings) پس از پیوستن به فیلم سینمایی "هابیت" (The Hobbit) ساخته پیتر جکسون اظهار کرد که گروه بازیگران این فیلم فانتزی شگفت انگیز هستند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، الیجا وود با ابراز خوشحالی از بازی در فیلم سینمایی "هابیت" گفت: از اینکه در فیلم فانتزی "هابیت" با بازیگران مطرح فیلم سینمایی "ارباب حلقه ها" دوباره همکاری می کنم بسیار خوشحالم و احساس می کنم که به گذشته بازگشته ام.

مارتین فریمن در نقش بیبلو بگینز، کیت بلانشت در نقش گالادریل، اورلاندو بلوم در نقش لگالوس و یان مک کلن در نقش گاندالف از جمله بازیگر مطرح و برجسته ای هستند که پیش از این در "ارباب حلقه ها" بازی کرده اند و در فیلم سینمایی "هابیت" نیز ایفای نقش می کنند.

فیلمبرداری دو قسمت "هابیت" به صورت همزمان (به اصطلاح Back to Back) از ماه آینده آغاز می شود و در دو سال 2012 و 2013 میلادی به صورت سه بعدی بر روی پرده سینما ها می رود.

همچنین "هابیت" که بر اساس رمانی از جی جی آر تولکین ساخته می شود داستان بیبلو بگینز که یک "هابیت" است را به تصویر می کشد، طی این دو قسمت بیبلو بگینز به کوهستانی دور افتاده سفر می کند که در آنجا با همکاری گروهی از "دوارو"ها سعی می کنند تا گنج با ارزش خودشان که توسط اژدهایی به نام "اسماگ" دزدیده شده است را پس بگیرند.

انتهای پیام/ ع م/اط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.