سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲

اندیشه کارگردان "سلام بر عشق" گیشه بود

فیلم سلام برعشق

یک منتقد سینما گفت: در شرایطی به سر می بریم که تمامی اندیشه فیلم سازان گیشه است و "سلام بر عشق" به لحاظ ویژگی های سینمایی فیلمی کاملا معمولی است.


سید ابراهیم بحرالعلومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران با بیان این مطلب، افزود: متاسفانه در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که تمامی اندیشه فیلم سازان گیشه است و اگر به فیلم های اکران شده در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر نگاه کنیم مشخص می شود که فیلم سازان به دنبال گیشه بوده و به منظور دست یابی به این هدف فیلمی را با چیدمانی از بازیگران سرشناس به همراه یک موضوع آسان تهیه و تولید کرده اند.

وی ادامه داد: امروزه و با توجه به شرایط اجتماعی کشور، اقبال عمومی به فیلم هایی با موضوع عشق و مثلث های عشقی افزایش یافته است. البته گاها دیده می شود که مخاطبان این قبیل فیلم ها را کنار گذاشته و جذب موضوع های دیگری می شوند.

بحرالعلومی خاطرنشان کرد: "اصغر نعیمی" از جمله کارگردان هایی است که از حوزه نقد و نقد نویسی در مطبوعات وارد عرصه فیلم سازی شده و در برابر ساخت فیلم هایی با موضوع های سطحی بسیار سخت گیر است ولی متاسفانه می توان گفت که برای گیشه دست به ساخت این فیلم زده است.

وی با اشاره به موضوع فیلم "سلام بر عشق" گفت: ساختار این فیلم بسیار ضعیف بوده و می توان گفت که حتی در اندازه های تله تئاتر است و نه یک فیلم سینمایی ولی به علت استفاده از ستاره های سرشناس سینما در نظر مخاطبان جالب و جذاب جلوه گر شده است.

بحرالعلومی در پایان گفت: وقتی در فیلمی از بازیگران ستاره در کنار هم استفاده می شود و در دیالوگها از تکیه کلام های نخ نما بهره برده می شود نمی توان برای آن فیلم نقاط قوتی درنظر گرفت.انتهای پیام//ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.