چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳

"آلبرت آراکليان" به ياريگر پيوست

تله فیلم

"آلبرت آراکليان" ساخت موسيقي براي "ياريگر"را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاري سينماي ايران، مهدي شفيعي، تهيه کننده اين تله فيلم با بيان اين مطلب گفت: کار ساخت موسيقي با حساسيت زيادي دنبال مي شود.

وي گفت: تم فيلم خيلي احساسي و ويژه است و به همين دليل، تصميم داريم که احساسات را در آن تشديد نکنيم. حس اين فيلم، بدون آهنگ در پلان ها و سکانس ها و در کارگرداني در آمده است و آقاي آراکليان بعد از اينکه کار را ديدند، پيشنهاد دادند که اصلا براي آن موسيقي ساخته نشود.زيرا فيلم به خودي خود آن حسي را که لازم است،منتقل مي کند.

او با اشاره به اينکه ساخت موسيقي براي چنين کاري سخت تر خواهد بود اظهار داشت:موسيقي عموما در جايي مي آيد که لازم باشد احساس فيلم را تقويت کند،اما در چنين فيلمي جاي مشخص و روشني براي آن وجود ندارد. اما پيش بيني ما ساخت حدود 30تا 35 دقيقه موسيقي براي آن خواهد بود.

شفيعي در اين باره توضيح داد: با اينکه کار خود فيلم در انتقال حس قوي است،اما در آهنگسازي کار، موسيقي به کار گرفته شده تا اين حس را تشديد نکند.

اين تله فيلم که علي محمد قاسمي آن را کارگرداني کرده ،در گروه اجتماعي مرکز سيمافيلم توليد مي شود.

"ياريگر"با بازي قربان نجفي،شيرين بينا،سيروس کهوري نژاد،بيتا ثمري،تبسم هاشمي،مهتاب صداقت و ...همراه است و در آن داستان فداکاري دو جانبه زن و شوهري روايت مي شود که شوهر جانباز بوده و در پايان مسير زندگي اش،تلاش مي کند تا پيش از مرگ زن را به جدايي وادار کند،اما...

گفتني است،آراکليان پيش از اين ساخت موسيقي تله فيلم هاي" تنهايي رود"،" لذت حقيقت"و"در حصار آرزو "را براي مرکز سيمافيلم بر عهده داشته است.

انتهاي پيام/گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.