سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶

وحشت محافل صهیونیستی از افشاگری مجموعه مستند "راز آرماگدون"

مجموعه مستند سیاسی رازآرماگدون

پخش مجموعه مستند سیاسی "رازآرماگدون" از شبکه بین المللی خبر بازتاب های فراوانی درسایتها ومحافل صهیونیستی وضدصهیونیستی وهمچنین اعتراف دانشگاه تل آویو به تاثیر گذاری وافشاگری این مجموعه را درپی داشت.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی شبکه خبر، مجموعه مستند سیاسی "رازآرماگدون" که درچهارسری 26 قسمتی ( درمجموع104 قسمت ) با عنوان های " "ارتش سایه ها " ،" معبد تاریکی" و" پروژه اشباح "،و با محتوا وموضوعاتی نظیر : نقش صهیونیسم در تاریخ سیاسی ایران و پیدایش فرقه هایی نظیر بابیت و بهائیت ، فراماسونری ، تاریخ روشنفکری در ایران ، بنیادهای آمریکایی فعال در زمینه انقلابهای مخملی مانند سوروس ، خانه آزادی ، تاریخ مطبوعات ، تاریخ سینما و ... و حوزه های دیگر مرتبط با ناتوی فرهنگی را مورد بررسی قرار داده که بازتاب های فراوانی در سایتها و محافل صهیونیستی وضد صهیونیستی داشته است .

بازتاب این مجموعه درسایتهای خارجی وصهیونیستی :

دانشگاه تل آویو ( Tel AVIV Universit ) در گزارش سال 2009 خود با تجزیه و تحلیل این برنامه ، به تاثیر گذاری آن اعتراف نمود.

همچنین در گزارش سالانه مرکز اطلاعات تروریستی اسرائیل در سالهای 2008 و 2009 در مورد این مجموعه نیز آمده است : این مجموعه سعی دارد گرایشات ضد صهیونیستی ایران را تعقیب و به اصطلاح منویات و خواسته های انقلاب را علیه اسرائیل در جهان بازتاب دهد .

انجمن بهایی صهیونیستی در تورنتوی کانادا به نام پاسداشت حقوق بشر که در برلین و اسلوو و چند کشور غربی دیگر نماینده دارند در نامه ای به یکی از مسئولین کشور از این که مجموعه راز آرماگدون فرقه های صهیونیستی صوفی گری را افشا کرده اعتراض کرده و آن را بخشی از سیاستهای ضد حقوق بشری جمهوری اسلامی دانسته است .

در سایتهای بهایی از جمله سایت "نقطه" نظر به طور مشخص قسمتهای 19 تا 22 مجموعه راز آرماگدون 4 را به عنوان بازتاب نظرات ضد بهایی جمهوری اسلامی دانسته و آن را محکوم کرده که این بیانیه درهمه سایتها ی بهایی به چاپ رسیده است از این لحاظ به نظر می آید که این بیانیه از طرف مرکز اصلی بهائیت در عکای اسرائیل صادر شده است .

قسمتهایی از مجموعه "راز آرماگدون 4 " با زیرنویس انگلیسی در وب سایت معتبر memri Tv به صورت ویدیویی قرار گرفته که صدها نفر از کاربران این وب سایت در مورد آن نظر داده اند این اقدام memri Tv صدها وب سایت دیگر از جمله : یوتیوب ، فیس بوک ، تویتر ،ای او ال ، VOAرا ترغیب نموده که این اقدام را پوشش دهند. در مجله معتبرweeKly استاندارد که یک هفته نامه صهیونیستی است در شماره فوریه این مجله یکی از نویسندگان معروفش به نام استفن شوارتز در مقاله ای مفصل هر چهار سری راز آرماگدون را مورد بررسی قرار داده و آن را بخش مهمی از سیاست رسانه ای انقلاب اسلامی علیه صهیونیزم دانسته است .

در ادامه این مطلب اعتراف کرده که این مجموعه یکی از معدود برنامه های تلویزیونی بوده که اسرار هزار ساله یهودیان را بر ملا ساخته است .

بازتاب این مجموعه در سایتهای داخلی وضد صهیونیستی :

در داخل کشور نیزصدها وب سایت و وبلاگ و پایگاههای خبر رسانی در اقصی نقاط کشور حتی نقاط دور افتاده ای مثل بوشهر و زاهدان به بررسی و بازتاب مجموعه راز آرماگدون به صورت مستمر و در حین پخش مجموعه پرداختند مثلا خبرگزاری های مهمی مانند ایرنا ، فارس و رجا نیوز علاوه بر مصاحبه های اختصاصی با عوامل مجموعه به طور روزانه موضوعات هر قسمت را انتشار می دادند .

همچنین پایگاههای خبری مهمی مانند دولت نیوز و پایگاه خبر رسانی جنگ نرم به طور مستمر در مورد این مجموعه مطلب چاپ کرده و کاربرانشان را به تماشای آن تشویق می کردند .

لازم به ذکر است در پاییزسال 89 و در سالگرد رویداد هولوکاست تلویزیون صدای آمریکا VOA با پخش قسمتهایی از مجموعه راز آرماگدون، آن را یک فیلم ضد هولوکاست نامید و از اینکه کارگردان مجموعه حاضر به مصاحبه با این شبکه نشده ابراز گله مندی کرد .

شایان ذکر است 25 هزار وب سایت در خصوص این برنامه مطلب نوشته و برخی از آنها بخشهایی از این برنامه را با زیرنویس انگلیسی و یا آلمانی بر روی سایت خود قرار داده اند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.