چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

آخـر هفـتـه بـا تـلـویـزیـون؛

نمـایش 14 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما

فیلمهای آخر هفته

فیلم های سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه و جمعه 18 و19 فروردین ماه ازشبکه های یک ، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان ها پخش می شـود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی "سرخ " به کارگردانی رابِرت اِشونتکه پنجشنبه 18 فروردین ماه ساعت 22 درقالب برنامه "سینما یک" ازشبکه یک سیما پخش می شود.
دراین فیلم با بازی بروس ویلیس آمده : " فرانک " یک مامور بازنشسته گروه عملیات ویژه است که در آرامش زندگی می کند و به تازگی دلباخته دختری جوان به نام "سارا" شده است. "فرانک" به طورناگهانی حس می کند یک گروه ازآدم کشهای حرفه ای ، قصد جان او را کرده اند ، به همین دلیل او ابتدا سراغ "سارا" رفته و برای آن که خطر را از او دور کند، وی را ربوده و همراه خود به فرار وا می دارد.
فیلم سینمایی "سرخ" محصول سال 2010کشور آمریکا است .

*************************
فیلم تلویزیونی " آقای دو پهلو " به کارگردانی وتهیه کنندگی محسن منشی زاده جمعه 19 فروردین ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.
داستان فیلم از این قراراست که: آقا جلال دوپهلو که یک کارمند ساده است، در آستانه نزدیک شدن به دوران بازنشستگی است. اوعلاقه بسیارزیادی به دیدن ماشین های گرانقیمت و مدل بالا دارد و به دنبال این علاقه شدیدش به طوراتفاقی دچاریک سانحه تصادف جدی می شود وبه حالت کما می رود .
حبیب اسماعیلی ، شیوا خنیانگر و افسانه ناصری به عنوان بازیگران اصلی درفیلم تلویزیونی "آقای دو پهلو " بازی کرده انـد .

**************************************
شـبـکـه دو
انیمیشن سینمایی "خرس های مهربان (جشن هدیه ها) " جمعه 19 فروردین ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : غرغرو که خرسی عصبانی است و می خواهد خرس های مهربان را شکست دهد؛ تصمیم می گیرد سیاره آنها را جابجا کند تا دیگر آنها را نبیند. اما خرس های مهربون در حالی که سیاره شان به شدت تکان می خورد، متوجه می شوند و همه را خبر می کنند. پس از چندی نیز متوجه می شوند که این کار، کارِ خرسِ غرغرو است.
انیمیشن سینمایی "خرس های مهربان (جشن هدیه ها)" به کارگردانی لری هاستون وتهیه کنندگی روبرت ویندراب محصول کشورآمریکا درسال 2010 ساخته شده است .

**************************************
فیلم سینمایی "آینه های نشکن " به کارگردانی جواد اردکانی وتهیه کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی جمعه 19 فروردین ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .
دراین فیلم با بازی ثریا قاسمی، آزیتا حاجیان، جمشید شاه‌محمدی و صبا کمالی می بینیم : سیمین و افشین خواهر و برادری دو قلو هستند و رابطه عاطفی بسیار نزدیکی با هم دارند. به دلیل بیکاری افشین هر دو قصد خروج از کشور را دارند اما در این میان، به نامزد سیمین پیشنهاد فیلمبرداری از سایت انرژی اتمی ایران داده می شود و آنان مجبور می شوند سفرشان را به تعویق بیاندازند. این خبر توسط شبکه های جاسوسی دریافت می شود و زن و مرد جاسوس خود را به سیمین نزدیک می کنند. افشین را به بهانه خروج از کشور گروگان می گیرند و سیمین را با تهدید مجبور به همکاری برای آلوده ساختن سایت قبل از بازدید مأموران آژانس بین المللی می کنند .

**************************************
شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی "مردی از شانتونگ" به کارگردانی چه چانگ و سوئدلی پائو پنجشنبه 18 فروردین ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم سینمایی « مردی ازشانتونگ » محصول سال 1972 کشورهنگ کنگ آمده است : مایونگ چن درجستجوی ثروت و آینده ای بهتر و فراراز فقر و تنگدستی خانواده خود از شانگ تونگ به شانگ های می رود، ولی به جای ثروت وارد منجلابی از فساد و کارهای خلاف می شود و در یک گروه تبهکارمحلی عضو می شود .

**************************************
فیلم سینمایی "مستر آزاد " به کارگردانی پالاج نیالانیس محصول کشورهند پنجشنبه 18 فروردین ساعت 18ازشبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم بابازی آنیل کاپور،شالوآنج وچاندینی خواهیددید: مسترآزاد پسری است که پدرش به دلیل مبارزه با ستمگران و کارخانه داران بزرگ به قتل رسیده و درمحلات فقیرنشین شهربزرگ می شود. او به وسیله خواهرخوانده اش به نیروهای پلیس وارد می شود و در ابتدا جزو پلیس های خلافکارو رشوه بگیر می شود.

**************************************
فیلم سینمایی "عمو بوت نات" محصول سال 2009 کشورهند ، پنجشنبه 18 فروردین ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم بابازی شاهرخ خان وآمیتا با چان آمده : آدیتا (شاهرخ خان) به همراه همسرش آنجلی (جوهی چاولا) و پسرشان بانکو خانه ای درشهرگوآ اجاره می کنند که دربین مردم شایعه است آن خانه روحی دارد که هر کسی را که درآنجا ساکن می شود، به وحشت می اندازد .
فیلم سینمایی "عمو بوت نات" به کارگردانی ویویک شارما وتهیه کنندگی راوی چوپرا در ژانرکمدی ، درام ، تخیلی ساخته شده است .

**************************************
شبکه سه سیما پنجشنبه 18 فروردین ساعت 24 فیلم سینمایی" دایره سرخ " به کارگردانی جین پی یرمولیوی راپخش خواهدکرد .
درخلاصه داستان فیلم آمده : کوری یک دزداست که قرارشده اززندان آزادشود. یکی ازمامورین زندان به اوپیشنهاد دزدی جواهرمی دهد.درادامه درروزآزادشدن کوری یک قاتل به نام ریکو که توسط ماموری درحال انتقال به زندان است فرارمی کند.
فیلم سینمایی "دایره سرخ" درژانر پلیسی محصول کشورفرانسه است.

**************************************
جمعه 19 فروردین ماه ساعت 11:30فیلم سینمایی "شاگردان شائولین" ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده : جوانی که به اتفاق چند تن دیگر در سی و ششمین تالار شائولین آموزش می بینند. ازطرف فرماندار که قصد دارد، معبد شائـولین را نابود کند. دعوت به جشنی تشـریفاتی می شوند، جوان و دوستانـش ازنقشه شوم فرمـانداربا خبرمی شوند و به کمک مربی تمام افراد فرماندار ازبین می برند و نمی گذارند معبد شائولین نابود شود.
فیلم سینمایی "شاگردان شائولین" محصول کشورهنگ کنگ درسال 1985 ساخته شده است.

**************************************
جمعه 19 فروردین ساعت 14:15 فیلم سینمایی "مرد تاریکی" به کارگردانی دیـویـد دروری از شبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : یک خبرنگار درلندن که بیماری دوری از نور را دارد به دنبال سوژه‌های جالب است و برحسب اتفاق با کشته شدن یک ایرانی درگیر می‌شود. از وزارت اطلاعات انگلیس با او تماس گرفتند و می‌گویند دخالت نکن ،ولی او گوش نمی دهد و به دنبال قاتلین است که به یک گروه بر می‌خورد که در آمریکا و انگلیس فعال هستند .
جیمزنیس بیت و کاترین مک کورمک درفیلم سینمایی " مرد تاریکی " محصول سال 2008 انگلستان درژانرسیاسی بازی کرده اند .

**************************************
شـبـکـه چـهـار
فیلم تلویزیونی "روز پنجم " به کارگردانی فریدون فرهودی جمعه 19 فروردین ماه ساعت 20:30 ازشبکه چهارسیما پخش می شود .
داستان فیلم تلویزیونی " روزپنجم " ازاین قراراست که سه دوست ازاقشاروسنین مختلف به تازگی ازکمپ ترک اعتیادمرخص شده اند.آنها تصمیم می گیرند علی رغم مشکلات زیادی که دارندپاک بمانند ودیگرسراغ موادمخدرنروند.
حبیب اسماعیلی ورحیم نوروزی درفیلم تلویزیونی " روزپنجم " به نویسندگی سمانه نامدارو فریدون فرهودی به ایفای نقش پرد اختند .

**************************************
شـبـکـه تـهــران
فیلم سینمایی " آتش بازی " به کارگردانی لای رو چارترند محصول سال 2010 کشورهای آمریکاوفرانسه 40 دقیقه بامداد روز جمعه 19 فروردین ماه ازشبکه تهران پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم درژانر حادثه ای آمده : پلیس به دنبال دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر است. در این میان به گروهی افراطی برخورد می کنند. آنها با گروههای دیگر قاچاقچی درگیر شده و زن و بچه سرکرده گروه را می کشند. او با پلیس همکار می کند تا خلافکارها گرفتار شوند.

**************************************
شبکه تهران جمعه 19 فروردین ساعت 30/14 فیلم تلویزیونی "فردایی بهتر" به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی حسن شکوهی را برای پخش درنظرگرفته است.
داستان فیلم درباره زندگی چندین خانواده با ماجراهای متفاوت است که درخانه ای زندگی می کنند .اکرم السادات این خانه را ازشوهرمرحومش به ارث برده است و زندگیش را می گذراند.
عبدالرضا اکبری ، ثریا قاسمی ، فلور نظری ، حسن شکوهی و دولت آبادی درفیلم تلویزیونی « فردایی بهتر» ازتولیدات سال 89 شبکه تهران به عنوان بازیگران اصلی حضوردارند.

**************************************
سـیـمـای اسـتـان هـا
فیلم سینمایی "کونگ فوی میمون دیوانه" به کارگردانی لوچیا لیانگ جمعه 19 فروردین ساعت 13:30 ازسیمای استان ها روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی لوچیا لیانگ و هاسیو هو آمده : یک استاد کونگ فو توسط رقیب معلول می شود. او جوانی را آموزش داده و در نهایت با او انتقامش را از رقیب می گیرد.
فیلم سینمایی "کونگ فوی میمون دیوانه" محصول کشورهنگ کنگ در سال 1980 در ژانر رزمی ساخته شده است .

انتهای پیام/گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.