شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰

در جنوبی ترین نقطه استان البرز؛

تنها سینمای شهرک وحدت کرج افتتاح شد

سالن سینما

سینما "سپهر" شهرک وحدت کرج با بهترین امکانات فنی و رفاهی و با ظرفیت 350 صندلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،سینما سپهر شهرک وحدت کرج پس از پایان مراحل مختلف ساخت و ساز و با حمایت ،مشارکت و نظارت مؤسسه سینما شهر 29تیرماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

از اهم اقدامات انجام گرفته در این سینما می توان به دکوراتیو کردن دیوارها و سقف سالن نمایش و انتظار،نصب سیستم سرمایش و گرمایش مناسب،نصب 350 عدد صندلی جدید،نصب یک جفت آپارات جدید و مدرن،نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق،نصب سیستم مکانیزه فروش بلیط و ... اشاره کرد.

این سینما دارای دو سالن می باشد و در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از سالن دوم این سینما خواهیم بود.

همچنین در مراسم دیگری مصادف با سالروز ولادت امیر المومنین (ع) سینما "سپهر" شهرستان شهریار با جدیدترین و مدرن ترین امکانات سینمایی با ظرفیت 160 صندلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

سینما ' سپهر' شهریار که تنها سینمای این شهرستان می باشد با حمایت، مشارکت و نظارت مؤسسه سینما شهر پس از طی مراحل مختلف ساخت و ساز،همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) با اکران فیلم ' ورود آقایان ممنوع ' شروع به فعالیت نمود.

از اقدامات انجام گرفته در این سینما می توان به دکوراسیون بسیار زیبای سالن انتظار ، ساخت بوفه مدرن، دکوراتیو کردن دیوارها و سقف سالن نمایش ، ساخت آپاراتخانه و نصب یک جفت آپارات جدید و مدرن ، نصب سیستم اعلام و اطفاءحریق ، نصب سیستم سرمایش و گرمایش مناسب ، نصب سیستم دالبی ساراند دیجیتال و نصب صندلی های جدید و ... اشاره کرد.



انتهای پیام/ ح گ/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.