سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹

بعداز ظهر امروز و در سالن سینما حقیقت برپا می‏گردد؛

نمایش افتتاحیه جشنواره فیلم رضوی با «چشم براه» مزدآبادی

جواد مزد آبادی در نشست فیلم سینمایی ورود زنده ها ممنوع

در نمایش افتتاحیه بخش مسابقه آثار بلند داستانی ششمین «جشنواره فیلم رضوی»، فیلم «چشم براه» به کارگردانی «جواد مزدآبادی»، روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم با بازی علی اوسیوند، کاوه خداشناس، افشین سنگ چاپ و مهدی فقیه، داستان زندگی یک معلم پرورشی را روایت می کند که به تازگی، در یکی از مدارس حاشیه جنوب تهران استخدام شده است...

بر پایه این گزارش، عوامل اصلی تولید فیلم بلند داستانی «چشم براه» به این شرح است:

کـارگــردان: جواد مزدآبادی، نویسنده فیلمنامه: مهدی فرودگاهی، مدیرتصویربرداری: رضا عطار، صدابردار: مجتبی برهانی زاده، صـداگـذار و تــدوینگر: وحید بیطرفان، بازیگران: علی اوسیوند، کاوه خداشناس، افشین سنگ چاپ و مهدی فقیه، تهیه‌کننده: مهدی فرودگاهی.

این گزارش می افزاید: برنامه نمایش فیلم بلند داستانی «چشم براه» در ششمین جشنواره فیلم رضوی، در سئانس اول (ساعت ۱۴ تا ۱۶) روز سه شنبه (۱۲ مهرماه) و در سالن سینماحقیقت (به نشانی سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵) اعلام شده است.

گفتنی است: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ششمین دوره «جشنواره فیلم رضوی» را در راستای تکریم و ترویج فرهنگ رضوی و طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ مهرماه ۱۳۹۰ در «سینما سپیده» و «سالن سینماحقیقت» شهر تهران برگزار خواهد کرد.


انتهای پیام/ ح گ/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.