یکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

مرتضی کاظمی با حضور در غرفه خبرگزاری سینمای ایران:

یکی از بازیگران اصلی «تا ثریا» هستم

محمود کاظمی در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات

مرتضی کاظمی گفت: سریال «تا ثریا» مناسبتی نیست و قرار است تا یکی دوماه آینده از شبکه اول پخش شود و من هم یکی از نقش های اصلی آن که نقش یک وکیل است را ایفا می کنم.

مرتضی کاظمی بازیگر سینما وتلویزیون با حضور در غرفه خبرگزاری سینمای ایران از نحوه چیدمان غرفه ها در نمایشگاه گله کرد و گفت: متاسفانه چینش غرفه ها اصلا خوب نیست و این درحالی است که جایگاه نمایشگاه مطبوعات جایگاه ویژه ای است ولی این چیدمانی که من دیدم درحد مطبوعات ایران نیست. 

این بازیگر وی با اشاره به غرفه خبرگزاری سینمای ایران افزود: غرفه خبرگزاری سینمای ایران نسبت به سایر غرفه‌ها، از نظم بهتری برخوردار است و دوستان شما نیز مشغول فعالیت هستند و من می بینم که اطلاعات لازم را به مراجعه کنندگان می دهند.

کاظمی در مورد کارهای جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «تا ثریا» به کارگردانی آقای سیروس مقدم هستم و برای بازی در یک تله فیلم هم صحبتهایی انجام دادم اما هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم.

وی ادامه داد : سریال «تا ثریا» مناسبتی نیست و قراراست تا یکی دوماه آینده از شبکه اول پخش شود و من هم یکی از نقش های اصلی آن که نقش یک وکیل است را ایفا می کنم که البته کار من چند شب پیش تمام شد و تصویربرداری سریال هم تا آخر همین هفته به اتمام خواهد رسید.

بازیگرسریال «توطئه فامیلی» تصریح کرد : آقای سیروس مقدم ازآن کارگردانانی هستند که به خوبی به کارخود آشنا هستند وازحداقل ابزار حداکثراستفاده را می برند تا بتوانند کارهای مطلوبی را تولید کنند اما متاسفانه برخی ازکارها با وجودی که با هزینه های بالا تهیه می شود اما نمی توانند بیننده را پای تلویزیون بنشانند اما خوشبختانه آقای مقدم کارش را بلد است وبازیگران هم با او راحت هستند.

کاظمی درپاسخ به این سوال که آیا سری به خبرگزاری سینمای ایران دراینترنت می زنید گفت : من خیلی درگیراینترنت نیستم وهمواره مشغول مطالعه ونوشتن هستم به اندازه ای که گاهی اوقات حتی بازیهای خودم را هم نمی بینم اما اگربه اینترنت سری بزنم حتما سری هم به خبرگزاری سینمای ایران خواهم زد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.