چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰

فیلم‌های سه بعدی در جشنواره؛

«حریم» در ایوان شمس

فیلم حریم

برای نخستین بار نمایش فیلم های سینمایی سه بعدی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر صورت می گیرد و فیلم «حریم» به کارگردانی آلیستر گریرسن محصول 2011 از ایالات متحده آمریکا و استرالیا یکی از این آثار است.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سی‌امین جشنواره فیلم فجر، برای نخستین بار نمایش فیلم های سینمایی سه بعدی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر صورت می گیرد و فیلم «حریم» به کارگردانی آلیستر گریرسن محصول 2011 از ایالات متحده آمریکا و استرالیا یکی از این آثار است.

آلیستر گریرسن کارگردانی این فیلم را به عهده داشته. همچنین جیمز کامرون سازنده فیلم‌های «تایتانیک» و «آواتار» یکی از مدیران تولید این پروژه 30 میلیون دلاری است که در دنیا حدود 109 میلیون دلار فروخت. جان گاروین یکی از دو فیلمنامه‌نویس «حریم» به پیشنهاد کامرون به خاطر تجربیات فراوان خود در غواصی انتخاب شد. «حریم» نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه‌های تصویری از موسسه فیلم استرالیاست.

این فیلم داستان یک تیم غواصی در جریان سفری تحقیقاتی به یک سیستم‌ غاری ناشناخته و دور از دسترس است که با بحرانی روبرو می‌شوند که زندگی‌شان را مورد تهدید قرار می‌دهد.

در حریم بازیگران همچون رایس ویکفیلد، آلیسن کراچلی، کریستوفر بیکر ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است که فیلم‌های سه بعدی در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در تالار ایوان شمس به نمایش درمی‌آیند.

فیلم‌‌های «هوگو» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، فیلم «حریم» به کارگردانی آلیستر گریرسن و تهیه کنندگی جیمزکامرون، فیلم «بچه های جاسوس 4» به کارگردانی رابرت رودریگز، فیلم «هیولایی در پاریس» به کارگردانی بیبوبرگرون و فیلم «شنل قرمزی علیه پلیدی» به کارگردانی مایک دیسا پنج فیلم اعلام شده در این بخش هستند.

شایان ذکر است این آثار همزمان با سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ایوان شمس به صورت سه بعدی به نمایش در می آید.




انتهای پیام/ ح گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.