چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶

احتمال همکاری دوباره افخمی با اعتباریان؛

اعتباریان: «سن پطرزبورگ 2» بهار 91 در روسیه کلید می‌خورد

سن پطرزبورگ

محراب قاسم‌خانی نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ 2» را به پایان رسانده است و پس از پایان فصل سرما در اردیبهشت و خرداد ماه سال 91 این فیلم کلید می خورد.

حمید اعتباریان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این خبر گفت: در سری جدید «سن پطرزبورگ» برخی از بازیگران قسمت اول همچون محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، امین حیایی و یکی دو بازیگر دیگر حضور خواهند داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز کارگردان این فیلم سینمایی قطعی نشده است اما بهروز افخمی از گزینه‌های احتمالی برای کارگردانی این فیلم است که قرار است در آینده‌ای نزدیک مذاکراتی با این کارگردان داشته باشیم.

تهیه کننده «سن پترزبورگ» در مورد تغییرات سری دوم «سن پطرزبورگ» نسبت به سری اول آن توضیح داد: معتقدم قسمت دوم «سن پطرزبورگ» باید بسیار بهتر از قسمت اول باشد و از فیلمنامه جدید هم به نظر می رسد با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان رو به رو شود.

وی با اشاره به این که فیلمبرداری هفتاد درصد از این فیلم در کشور روسیه افزود: سی درصد باقی فیلم در داخل ایران به صورت فلاش بک فیلمبرداری خواهد شد و فرمت فیلم به «سن پطرزبورگ 1» شبیه است اما صحنه های اکشن بیشتری دارد.

انتهای پیام/ ف/ ا ک


برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.