یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

نخستین جشنواره مدو لباس فجر برگزیدگان خود را شناخت

مد و لباس

نخستین جشنواره مد و لباس فجر که با حضور حمید شاه آبادی؛ معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصرایران و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش سینما پرس به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مدولباس فجر برگزیدگان بخش های گوناگون این جشنواره به شرح زیر اعلام شدند.

«فاطمه ربیعی ایمانی» در بخش مقاله، «اکرم السادات بدری» در بخش چادر، «مینا عبدی» در بخش مانتو، «فرناز سلمانی» در بخش مقنعه و «حمید رضا توسلی» در بخش پژوهش برگزیدگان مردمی این جشنواره بودند،که مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در بخش مانتوی عمومی در گروه سنی نوجوان و جوان «ژیلا شریعت مداری» و «آزاده مومنی» شایسته تقدیر شناخته شدند و این بخش برگزیده ای نداشت.

بخش مانتوی عمومی مشاغل هم برگزیده اول و دوم نداشت و «یاسمن بحرینی» به عنوان نفر سوم انتخاب شد.ضمن اینکه از “ناهید پداوند” نیز تقدیر شد.

هیات داوران مریم یادگاری، فاطمه سلطانی، سارا علیپور، منیره فرشاد، سمانه سیار، جواد شادکام، لیلا خویینی ها و زهرا تقوی را در بخش مانتوی عمومی شایسته تقدیر شناختند و در این بخش هیچ اثری را به عنوان برگزیده انتخاب نکردند.

دینا عبد دوست، سمیرا اسفندیاری به طور مشترک عنوان نفر دوم و زهرا پرنده کنی به عنوان نفر سوم مجلسی انتخاب شدند. این بخش نیز برگزیده ای نداشت.

هیات داوران در بخش مانتوی مجلسی گروه سنی نوجوان و جوان هیچ اثری را به عنوان اول و دوم انتخاب نکرد، اما شبنم محمدی را به عنوان رتبه سوم انتخاب کرد.

هم چنین مرضیه صوفی، زهرا علیزاده، فاطمه تاج فر، بهنام کریمی و سیهل عباسی در این بخش تقدیر شد.

هیات داوران در حوزه چادر مجلسی بدون انتخاب اثری به عنوان چادر برگزیده از مهدیه نوری، فرزانه وفادار یارمحمدی و زهرا شراحی تقدیرکردند.

بخش چادر عمومی هیچ برگزیده ای نداشت، اما فاطمه گلدار در این بخش شایسته آزاده آرین در بخش چادر میهمان شایسته تقدیر شناخته شد.

در ادامه این مراسم مرضیه فرزین، معصومه فهیم نیا، راضیه ابراهیمیان هم در بخش مقنعه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره علاوه بر تقدیر از برترین طراحان بخش مانتو، چادر و مقنعه از برترین پژوهشگران و کارگاه های آموزشی هم قدردانی شد.

از میان حدود 3 هزار مانتو، چادر و مقنعه ارسال شده برای شرکت در این جشنواره 270 اثر شایسته حضور در بخش رقابتی این جشنواره شناخته شده بود.

همچنین بیش از 70 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این میان 40 مقاله به بخش رقابتی راه یافت

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مدو لباس فجر روزشنبه20 اسفند ماه راس ساعت 18 در تالار وحدت برگزار شد.


انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.