پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸

بخش دیگری از زندگی هنرمندان

«گپ» رامبد جوان، سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی، 6 اردیبهشت در ifilm + عکس‌های پشت صحنه

گپ

سینماپرس- گروه تلویزیون: مجموعه مستند «گپ» ساخته رامبد جوان، با پایان تصویربرداری سری اول در سال 90، به پخش و ضبط سری دوم به صورت همزمان ادامه خواهد داد. قسمت نخست پنجشنبه 6 اردیبهشت از ifilm پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی مجموعه مستند «گپ»، این مجموعه به کارگردانی رامبد جوان و تهیه اسماعیل عفیفه و منصور لشکری قوچانی از سال گذشته تصویربرداری خود را آغاز کرده است و در سال 91 با ادامه تصویربرداری برای سری دوم خود، به صورت همزمان به روی آنتن شبکه ifilm خواهد رفت.
 بنا به این گزارش، این سریال مستند قصد دارد وارد زندگی خصوصی بازیگران شود، حریمی  که تا قبل از این بسیار شخصی بوده و کمتر به آن پرداخته شده است را نشان دهد.همین خط قرمزی که در طول زمان پیش آمده سبب شده که مردم سوالات زیادی از زندگی شخصی چهره های سرشناس و آشنای خود در ذهن  داشته باشند. این که آنان چطور زندگی می‌کنند، چه تفریحی دارند یا حتی با چه مشکلاتی روبرو هستند.
به علاوه قبل از این کمتر بازیگری قبول می‌کرد که زندگی شخصی‌اش به صورت مستند به تصویر کشیده شود. اما به واسطه این پروژه و حضور افرادی هم‌چون رامبد جوان و سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی که در کنار او حضور دارند، حد و مرزها کم‌رنگ‌تر می‌شود همه چیز تغییر میکند.
«گپ» به دنبال کم کردن فاصله بین هنرمندان و مردم است. به این واسطه اطلاعاتی را که پیش از این در مورد هنرمندان مورد علاقه خود نداشتید، بدست می‌آورید. مثل این‌که شما پیش از این نمی‌دانستید ویشکا آسایش یک مجسمه‌ساز توانا است و در جاده ساوه کارگاهی برای ساخت مجسمه‌های بزرگ خود دارد. مجسمه‌هایی که بعضی از آن‌ها را در میادین شهرها دیده‌اید ویا اینکه بازی مورد علاقه سیامک انصاری بولینگ است و... .
مجموعه «گپ» که تا به حال 14 قسمت از سری اول خود را به پایان رسانده است از6  اردیبهشت‌ماه هر پنجشنبه ساعت 22:30 به روی آنتن شبکه ifilm خواهد رفت.
این مستند در قسمت نخست خود، در یک بخش نمایشی که با حضور رامبد جوان، سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی خواهد بود، دلیل و هدف ساخت چنین مجموعه ای توسط این گروه را به تصویر می کشد.
تا کنون در این مجموعه بازیگرانی همچون رضا عطاران، مریلا زارعی، سیامک انصاری، داوود رشیدی، بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی، شقایق دهقان و محراب قاسم خانی، مهرانه مهین ترابی، نسرین مقانلو و... در ماقبل دوربین این مجموعه از ناگفته‌هایشان گفته‌اند.
از دیگر بخش‌های این مجموعه انجام کارهای نمادین با کمک هنرمندان و در مناسبت‌های مختلفی هم‌چون روز زن، سیزده به در، و روز درختکاری بوده است. برای نمونه در روز درختکاری گروه مجموعه «گپ» به همراه شهردار شهرستان دماوند، مهندس مرتضی همتی در مکان تاریخی «شیخ شبلی» درخت کاشتند.
از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به اشکان خطیبی وسحر دولتشاهی به عنوان همکاران رامبد جوان در اجرا، بیژن سلیم خانی: مجری طرح، عنوان بندی:ساسان توکلی فارسانی، مدیر تصویر برداری: مهرداد سلیم‌خانی، تدوین:سیامک مهماندوست، صدابردار:امیرحسین رسولی ، مشاور کارگردان:حبیب رضایی، مدیر تولید:میثم کائد و روابط عمومی:میترا سپهری اشاره کرد.

انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.