یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰

با پایان تدوین و آهنگسازی؛<BR>

زالی: «چراغ‌های رابطه» پایان فروردین‌ماه تحویل سیمافیلم داده می‌شود<BR>

سیما فیلم

سینماپرس- گروه تلویزیون: احمد زالی تهیه کننده تله‌فیلم «چراغ‌های رابطه»، نسخه نهایی این تله فیلم به کارگردانی مهدی گلستانه 30 فروردین ماه تحویل مرکز سیمافیلم می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از سیمافیلم، احمد زالی تهیه کننده فیلم «چراغ‌های رابطه» با اشاره به تحویل این فیلم در تاریخ 30 فروردین به سیمافیلم گفت: محمدرضا بابایی تدوین فیلم را به پایان رسانده و نسخه نهایی در 94 دقیقه تحویل گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم می شود.
زالی افزود: آرمان موسی‌پور نیز کار آهنگسازی این اثر را بر عهده داشت و تلاش شد در این مرحله با توجه به فضای بومی کار، از ملودی و تم‌های جنوبی استفاده شود که در تلفیق با فضای حاکم بر داستان تاثیرگذار باشد.
وی تصریح کرد: ما 17 جلسه در اهواز تصویربرداری داشتیم و صحنه‌های باقی مانده نیز در مدت زمان یک هفته در لوکیشن‌های داخلی و خارجی در شهر تهران ضبط شد.
داستان «چراغ‌های رابطه» در فضای روابط میان عشیره‏های بخش‏های جنوبی کشور اتفاق می‏افتد و درباره دختری به نام لیلا است که بعد از دوازده سال دوری از خانواده‌اش تصمیم می‏گیرد نزد آن‌ها برگردد و ... .
«چراغ‌های رابطه» با بازی شیوا ابراهیمی، رحیم نوروزی، عنایت بخشی، محمدجواد جعفرپور، بهارک صالح‌نیا، گیتا گرشاسبی، حسین فرضی زاده و جمعی از بازیگران جنوب کشور، هفتمین فیلم تلویزیونی گلستانه در مقام کارگردان است. این فیلم فضای متفاوتی نسبت به کارهای قبلی گلستانه دارد.
عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از:نویسنده: معصومه عشیری، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی ،طراح صحنه و لباس: محسن غلامی ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر صراف‌ها، صدابردار: فرهاد امامی ، چهره پرداز: پیام ابوالحسنی ، منشی صحنه: مریم شقاقی، مدیر تولید: حسام گودرزی ، مدیر تدارکات: مسعود کاظمی، مدیر صحنه: علی دربندی، تهیه کننده: احمد زالی.

انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.