دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

داوودی در گفت و گو با سینماپرس؛

نمایش «زادبوم» در دانشگاه تهران قطعی نیست/ فیلم توقیف است باید مجوز نمایش صادر شود/ برنامه اکران «زادبوم» بدون اطلاع من چیده شد

زاد بوم

سینماپرس- گروه سینما: ابوالحسن داوودی گفت: تا امروز مجوز نمایش زادبوم در دانشگاه تهران صادر نشده است.

ابوالحسن داوودی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایش فیلم زادبوم در دانشگاه تهران هنوز قطعی نیست. این طور که شنیده ام میرعلایی شرایطی را فراهم کرده تا این فیلم به نمایش در آید، اما هنوز تکلیف پروانه نمایش آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه از نمایش فیلم زادبوم در دانشگاه تهران خبر نداشته است، تصریح کرد: هدف از نمایش این فیلم را نمی دانم. این فیلم چهار سال پیش ساخته شده و همان ابتدا توقیف شد، اگر مشکل نمایش فیلم رفع شده معاونت سینمایی باید اعلام کرده و مجوز نمایش فیلم را صادر کند.

داوودی ادامه داد: تا امروز تکلیف نمایش فیلم نامشخص بوده و هیچ پروانه نمایشی به دست من نرسیده است. اگر تا فردا مجوزی برای نمایش زادبوم در دانشگاه تهران صادر شود، بسیار خوشحال می شوم تا فیلم را به نمایش در آورم.

لازم به ذکر است، براساس اخبار منتشر شده این فیلم قرار است فردا ساعت 16 در دانشگاه تهران به نمایش در آید. همچنین بعد از جلسه داوودی و مسعود رایگان جلسه نقد و بررسی فیلم برگزار شود.

در این فیلم بازیگرانی چون عزت‌الله انتظامی، بهرام رادان، رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، مسعود رایگان، هوشنگ توکلی، احمد کاوری، مهدی سلوکی و چند بازیگر آلمانی بازی کرده‌اند.

فیلم قصه‌ای چندوجهی دارد و در آن ارتباط یک آدم با زادگاه، خانواده و هویت گمشده او بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.