شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

/ واحد دوبلاژ /

محمود قنبری دوبله سری فیلم‌های «جنگ ستارگان » را به پایان می‌رساند

دوبله جنگ ستارگان -محمود قنبری

سینما پرس – گروه تلویزیون : سری فیلم‌های «جنگ ستارگا » ساخته جرج لوکاس مراحل پایانی دوبله را به سرپرستی محمود قنبری طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون سینماپرس، سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» که شامل 3 اپیزود و ساخته جرج لوکاس است، مراحل پایانی دوبله را به سرپرستی محمود قنبری طی می‌کند.
اولین «جنگ ستارگان» در سال 1977 و قسمت‌های بعدی آن در سال‌های 1980 و 1983 ساخته شد. آن چه این روزها دوبله می‌شود، 3 قسمتی است که جرج لوکاس طی سال‌های 1999 تا 2005 کارگردانی کرد و داستان آن‌ها به قبل از ماجراهای اولین «جنگ ستارگان» باز می‌گردد، زمانی که اوبی وان کنوبی – با گویندگی منوچهر والی‌زاده – تحت آموزش کویی گن‌جین – با گویندگی محمود قنبری - قرار دارد و این دو مامور می‌شوند تا مشکل رفت و آمد به سیاره نابو را حل کنند.
بر اساس این گزارش، مینو غزنوی (ناتالی پورتمن)، حسین عرفانی، همت مومی‌وند، بیژن علی‌محمدی، مژگان عظیمی، امیر عطرچی، علی‌رضا شایگان، مهرخ افضلی، اسفندیار مهرتاش، ناصر خویشتندار، حسین سرآبادانی، مریم بنائی، آرزو روشناس، امیر منوچهری، امیربهرام کاویان‌پور، شهریار ربانی و محمد یاراحمدی نیز در دوبله «جنگ ستارگان» حضور داشته‌اند که به‌صورت یک سریال 6 قسمتی از تلویزیون پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ک/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.