شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲

مجموعه هفتگی شبکه یک؛

آغاز پخش سریال «راه طولانی خانه» از سه‌شنبه 16 خرداد

راه طولانی خانه

سینماپرس- گروه تلویزیون: پخش سریال «راه طولانی خانه» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه محمدرضا تخت‌کشیان از سه‌شنبه 16خردادماه از شبکه یک آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «راه طولانی خانه» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه محمدرضا تخت‌کشیان از سه‌شنبه 16 خرداد در کنداکتور پخش شبکه یک سیما قرار می‌گیرد.
بنا به این گزارش، این سریال 30 قسمتی به قلم علیرضا مسعودی و مصطفی زندی، داستانی خانوادگی و اجتماعی دارد و روایت‌گر زندگی مردی است که تلاش می‌کند به هر نحو ممکن خواسته‌های سه فرزندش را برآورده کند اما به دلیل مشکلات مالی از عهده این امر برنمی‌آید و تصمیم می‌گیرد در ازای برعهده گرفتن یک تصادف رانندگی پولی بدست بیاورد اما...
رضا کیانیان، افسانه بایگان، مهروز ناصرشریف، خاطره حاتمی و شهرزاد کمالزاده از بازیگران اصلی این سریال هستند
سایر عوامل سازنده سریال «راه طولانی خانه» عبارتند از: مدیر تولید: محمد یمینی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: احسان سجادی‌حسینی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر تصویربرداری: علیرضا وداد تقوی، صدابردار: جواد مقدس، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر تدارکات: مهرداد زحمتکش، عکاس: مریم تخت‌کشیان، روابط عمومی: افسانه فراهانی.
گفتنی است، سریال «راه طولانی خانه» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 22:15 به مدت 45 دقیقه از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.
انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.