یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸

تله‌فیلمی ویژه جشنواره کودک و نوجوان/

« اولین باران پاییزی» افسانه منادی از نیمه گذشت

تله فیلم اولین باران پاییزی

سینماپرس- گروه تلویزیون/ تصویربرداری تله‌فیلم «اولین باران پاییزی» محصول مرکز سیما فیلم به نیمه نزدیک شد، تا برای جشنواره کودک و نوجوان آماده شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیما، افسانه منادی کارگردان تله‌فیلم «اولین باران پاییزی» با اعلام این خبر که تصویربرداری این تله‌فیلم به نیمه نزدیک شده است، گفت: تصویربرداری سکانس‌های مربوط به خانه محبی شخصیت اصلی داستان با بازی جمشید مشایخی در خیابان دیباجی رو به پایان است و گروه در چند روز آینده برای کار در لوکیشن‌های خارجی و همچنین فرهنگسرا آماده می‌شوند.
وی افزود: افتخار بزرگ ما حضور استاد جمشید مشایخی در این اثر است و این همکاری و حضور، فضای حرفه‌ای و دلنشینی را در کار به وجود آورده که به خودی خود در تاثیرگذار شدن فیلم موثر است.
این کارگردان اذعان داشت: کار تدوین هم‌زمان نیز به زودی توسط محمدرضا خندان آغاز می‌شود و تلاش ما این است که «اولین باران پاییزی» برای نمایش در جشنواره کودک و نوجوان آماده شود.
بنا بر این گزارش جمشید مشایخی، فریبا متخصص، پوریا پوربهرامی، مریم آردیش، مهتاب کرک‌وندی و بازیگر خردسال یاسمن جعفری در این اثر نقش ایفا می‌کنند.
قصه فیلم درباره پسر نوجوانی است که به دلیل مشکلات مالی ناچار می‌شود تا از یک پیرمرد نویسنده پرستاری کند در ابتدا به دلیل تفاوت نسل‌ها و نگرشی که میان آن دو وجود دارد مشکلات و اختلافاتی میان‌شان به وجود می‌آید.
«اولین باران پاییزی» را نادر مقدس در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.
فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: انوشه منادی، طراح گریم: امیر ترابی، مدیر تولید: ناصر مقدس، صدابردار: حسین تقوی، طراح صحنه و لباس: سامان نصیری
انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.