سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶

از مجموعه «شاید برای شما هم اتقاق بیفتد»/

«خواب گران» امیرمسعود آقابابائیان و «می‌شه دوباره شروع کرد» محمود معظمی کلید خوردند

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

سینماپرس- گروه تلویزیون/ اپیزودهای «خواب گران» به کارگردانی امیرمسعود آقابابائیان و «می‌شه دوباره شروع کرد» محمود معظمی از سری مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» امروز مقابل دوربین رفتند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، اپیزود «خواب گران» براساس فیلمنامه‌ای از آرش صادق‌بیگی به کارگردانی امیرمسعود آقابابائیان امروز کلید می‌خورد.
بنا به این گزارش، این اپیزود که از سری مجموعه «شاید برای شما هم اتقاق بیفتد» است که به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان تولید می‌شود در مورد شخصیتی به نام امیر 42 ساله است که با کاظم شریک خود، کارخانه‌ای را اداره می‌کنند. امیر خواب مادرش (سوری خانم) را می‌بیند که می‌گوید او تا یک ماه بیش‌تر زنده نیست. امیر برای تعبیر خوابش به روحانی مسجد مراجعه می‌کند و ...
در این اپیزود رضا رضوی، هادی خسروی، وحید نگاه، حمزه نصیری‌خواه، سیما مطلبی، اسماعیل حاتم‌نژاد و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتند از مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، تدوینگر: روح‌اله هاشمی، مدیر تولید: علی محمودی، صدابردار: مهرداد دادگری، صداگذار: احسان افشاریان، طراح صحنه و لباس: ایرج ملکی، طراح گریم: خاطره خاشعی.

براساس این گزارش، اپیزود دیگری از این مجموعه با عنوان «می‌شه دوباره شروع کرد» به کارگردانی محمود معظمی نیز مقابل دوربین رفت.

این ایپزود درباره شخصیتی به نام ماهرخ  25 ساله است که در طول مدت سابقه‌ کاری‌اش در شرکت‌ها، همواره با استفاده از فرصت‌های سوء، با روسای شرکت ارتباط برقرار می‌کند و سپس از آنان اخاذی می‌کند. ماهرخ در شرکتی استخدام می‌شود و طبق روال، قصد دارد با مدیر شرکت آقای محتشم رابطه برقرار کند ولی از آن‌جایی که رئیس این شرکت، مرد متدینی‌ست، ماهرخ موفق نمی‌شود. بالاخره ماهرخ برای از پا درآوردن آقای محتشم تصمیم می‌گیرد...
فرخ نعمتی در نقش آقای محتشم، مونا فرجاد در نقش ماهرخ، جمال اجلالی و رضا بنفشه‌خواه  نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
سایرعوامل این اپیزود عبارتند از حسن صداقت مدیر تولید، علیرضا تقوی مدیر تصویربرداری، مسعود کرمی نویسنده.
گفتنی است، سری جدید مجموعه سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه تهران ویژه ماه رمضان تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.