شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱

غلامرضا موسوی عنوان کرد:

دوستانی که در این برهه با حوزه هنری همکاری کردند باید به تاریخ پاسخگو باشند

غلامرضا موسوی

سینماپرس- گروه سینما/ غلامرضا موسوی معتقد است: سینماگرانی که در این برهه از زمان که حوزه هنری دست به سانسور زده است با این حوزه همکاری کرده اند باید به تاریخ پاسخگو باشند.

تهیه کننده فیلم «من مادر هستم» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: حوزه هنری دست به یک اشتباه زد و متاسفانه عده ای از دوستان که در اتاق فکر این حوزه بودند آن ها را به اشتباه انداختند و به گمان من بعد از چند ماه هم مدیران بالای حوزه هنری باید فهمیده باشند که مدیران میانی آن ها با سیاست های اشتباه آن ها را به دردسر کشاندند.

 

وی ادامه داد: با پی بردن به این اشتباهات باید آقای خاموشی هم دست از این لج بازی ها بردارند. ضمن این که در میان این دعواها برخی دوستان به خواست خود رسیدند و توانستند فیلم هایی بسازند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بسیاری از سینماگران در اکران های خصوصی پیش از جشنواره شرکت داشتند، تصریح کرد: ما از سینماگران درخواست کرده بودیم که با ما همکاری کنند و متوجه باشند که حوزه هنری اشتباه می کند. دعوت به تحریم فیلمی نکرده بودیم چون ما موافق تحریم هیچ فیلمی نیستیم. اما این انتقاد را به برخی از همکاران خود داریم که با حوزه هنری زمانی که اساسش بر پایه سانسور استوار بود، به خاطر پول کار کردند و فکر می کنیم باید روزی پاسخگوی این عمل خود به تاریخ باشند.

 

موسوی درباره اقدامات بعدی فیلمسازان تحریم شده از سوی حوزه هنری خاطرنشان کرد: چند فیلم هنوز اکران نشدند. قاعدتا تا پایان اکران دو فیلم «پل چوبی» و «برف روی کاج ها» قطعا هماهنگی مان را انجام خواهیم داد و از مردم می خواهیم نسبت به این فیلم ها توجه ویژه ای داشته باشند همان طور که نسبت به 4 فیلم قبلی هم این اتفاق افتاد.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.