سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

در نشست رسوایی رخ داد/

مجری نشست، خود غرض‌ورزانه جامعه رسانه‌ را نقد کرد

شهیدی فر

سینماپرس-گروه سینما/ شهیدی فر در ابتدای نشست فیلم «رسوایی» گفت: من خواهشم این است تا همان اندازه ای که ضرورت دارد به مطالب بپردازیم. حاشیه و جنجال هیچکس را به سعادت نمی رساند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در ابتدای نشست فیلم «رسوایی» محمدرضا شهیدی فر از طرف جواد شمقدری؛ رییس سازمان سینمایی، محمدرضا عباسیان؛ دبیر جشنواره فجر سی و یکم و یزدان عشیری؛ روابط عمومی جشنواره را به خبرنگاران و اهالی مطبوعات حاضر در کاخ جشنواره رساند و خسته نباشید گفت.

 

در ادامه شهیدی فر در اظهاراتی با انتقاد به حاشیه نگاری رسانه ها گفت: من آخر شب ها رسانه ها را رصد می کنم و خبرها را می خوانم. همه خبر ها تشکیل شده اند از «حواشی فلان نشست»، «حواشی فلان مصاحبه»، «جنجال در فلان نشست» و ...!

 

وی با درخواست از خبرنگاران برای عدم پرداختن به حاشیه ها ادامه داد: اگر کسی این خبرها را بخواند فکر می کند اینجا چه خبر است؟ فکر می کند همه ما در حال جنجال آفرینی هستیم.

 

شهیدی فر افزود: همه برای محصول دیگری جمع شده ایم. حاشیه ها به انبساط خاطر ما باید باشند، ضرورت های اینچنینی و نه بیشتر! من خواهشم این است تا همان اندازه ای که ضرورت دارد به مطالب بپردازیم. حاشیه و جنجال هیچکس را به سعادت نمی رساند.

 

وی با اعلام اینکه به واسطه اش تک تک لحظات این جشنواره شهیدی بر زمین افتاده است اظهار داشت: اگر دقایق را به واسطه حاشیه ها تلف کنیم احتمالا در امانتی که بر عهده ماست جفا شده است. امیدورام به آن چیزی بپردازیم که ضرورت دارد.

 

اظهارات شهیدی فر با اعتراض اهالی رسانه حاضر در سالن مواجه شد.

 

گفتنی ست ، در ادامه نشست عوامل فیلم «رسوایی» به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

انتهای پیام/ع/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.