سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹

سینماگران در غرفه سینماپرس/11

ستاره فیلم «تنهای تنهای تنها»: می‌خواهم جای اکبر عبدی را بگیرم

میثم فرهومند بازیگر تنها تنها

سینماپرس-گروه سینما/ ستاره نوجوان جشنواره سی و یکم گفت: می خواهم در آینده جای اکبر عبدی را بگیرم.

علیرضا فرهومند بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «تنهای، تنهای، تنها» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: تا امروز در 5 فیلم سینمایی بازی کرده ام که 2 فیلم از این 5 فیلم توانست در جشنواره های داخلی و خارجی موفقیت هایی را کسب کند. اولین فیلمی که در آن حضور داشتم کلاس پنجم دبستان بودم که احسان عبدی پور برای اولین فیلمش از من دعوت کرد. البته آن زمان عبدی پور را نمی شناختم، یک روز ظهر که رفتم مسجد نماز بخوانم یکی از دوستانم گفت که برای بازی در یک فیلم تست می گیرند، من هم رفتم و قبول شدم.

 

وی در پاسخ به این سوال که «تنهای، تنهای، تنها» تو را یاد چه خاطره ای می اندازد؟ تصریح کرد: با آرمان بازیگر ارمنی این فیلم سینمایی رابطه خوبی داشتم، اما زمانی که فیلمبرداری تمام شد و او می خواست از کشور خارج شود، هرچند زبان همدیگر را نمی فهمیدیم، اما برای اینکه از هم جدا می شدیم خیلی گریه کردم.

 

میثم فرهومند بازیگر تنها تنها

فرهومند در رابطه با تغییر نام فیلم این فیلم گفت: هر چند نام «رنجرو» را دوست داشتم اما ممکن بود در تلفظ آن اشتباه شود، اما هر نامی که برای فیلم خوب باشد را دوست دارم.

 

این بازیگر نوجوان متولد سال 1377، در پاسخ به این سوال که دوست دارد در آینده مانند کدام یک بازیگران سینمای ایران باشد، اظهار داشت: دنیا به گونه ای است که نمی توان آینده را پیش بینی کرد، اما دوست دارم روزی جای اکبر عبدی را بگیرم.

 

علیرضا فرهومند در رابطه با میزان دستمزدی که از فیلم «تنهای، تنهای، تنها» گفت، ابراز داشت: بازی در فیلم برای من بسیار اهمیت داشته و هیچ وقت به خار پول آن بازی نکردم، حتی وقتی کارگردان و تهیه کننده فیلم می خواست دستمزد من را پرداخت کند، من و خانواده ام تمایلی به دریافت دستمزد نداشتیم، به هر حال آقایان عبدی پور مبلغ 600 هزار تومان را به عنوان دستمزد به من پرداخت کردند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.