چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸

کارگردان معنوی «خسته نباشید»:

هیچ کس نمی‌داند موضوع نبود نام من در تیتراژ چیست

افشین هاشمی در نشست  فیلم سینمایی آزمایشگاه در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس-گروه سینما/ افشین هاشمی درباره این موضوع که به طور رسمی نامی از وی در فیلم «خسته نباشید» در کنار نام محسن قرایی به عنوان کارگردان نیست گفت: هیچ حرفی نمی توانم بزنم. از هیچ مسئولی هیچ پاسخی به ما داده نشده است وهیچ کس هم نمی داند موضوع چیست.

افشین هاشمی در گفت و گو با سینماپرس درباره فیلم «خسته نباشید» با رد هر گونه شایعه ای مبنی بر تک کارگردانی فیلم گفت: فیلم حاصل کارگردانی هر دوی ما یعنی من و محسن قرایی ست اما به لحاظ حقوقی نمی توانم حرف بزنم چون باید هر دو کارگردان در هنگم مصاحبه حضور داشته باشند.

 

این بازیگر و به تازگی کارگردان سینمای ایران که نامی از وی در تیتراژ فیلم نبود و در جمع عوامل در نشست فیلم هم حضور نداشت در توضیح این اتفاق بیان داشت: من درباره این موضوع که به طور رسمی نامی از من در فیلم نیست هیچ حرفی نمی توانم بزنم. از هیچ مسئولی هیچ پاسخی به ما داده نشده است و هیچ کس هم نمی داند موضوع چیست و چرا از آوردن نام من به عنوان کارگردان جلوگیری کرده اند.

 

وی در ادامه افزود: فکر می کنم باید از مدیران ارشاد در این مورد پرسیده شود. شاید به شما و رسانه ها پاسخ بدهند و شما هم به این سوال ما پاسخگو باشید.

 

گفتنی ست؛ با آغاز فیلمبرداری فیلم «خسته نباشید» نام افشین هاشمی به عنوان کارگردان در کنار محسن قرایی اعلام شد و در میان بازیگران هم نام باران کوثری به چشم می خورد. اما با اعلام این خبر درحالی از کارگردانی افشین هاشمی به بهانه نداشتن مجوز کارگردانی گرفته شد که محسن قرایی دیگر کارگردان فیلم هم فیلم اول خود را می ساخت و دارای مجوز خاصی برای کارگردانی نبود. از طرف دیگر از بازی باران کوثری در فیلم هم جلوگیری به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.