شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲

29 بهمن‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

«دوست شگفت‌انگیز نیک» ویژه هنرمندان و خبرنگاران به صحنه می‌رود

نمایش «دوست شگفت‌انگیز نیک

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نمایش «دوست شگفت‌انگیز نیک» به کارگردانی محمد حاجی بابایی، روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه ویژه هنرمندان و خبرنگاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی این نمایش، «دوست شگفت‌انگیز نیک» نوشته میشل ولر با ترجمه حسین فدایی حسین است که با کارگردانی محمد حاجی بابایی از 9 بهمن‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه رفته است. این نمایش فردا یکشنبه 29 بهمن‌ماه در اجرای ویژه‌ای، در ساعت 17 میزبان هنرمندان و خبرنگاران خواهد بود.

لازم به یادآوری است، این نمایش روایت‌گر داستان «نیک» پسربچه خیال‌پردازی است، که با شخصیت خیالی خود به نام «دوگ برین» روبه رو می‌شود. حضور «دوگ برین» در خانه باعث دردسرهایی برای خانواده شده و...

سعید ابک، پرویز حاجی زاده، مجتبی بیات، محمد حاجی بابایی، فائزه سادات حسینی، نگین پاینده بازیگران این نمایش هستند و احمد سلیمانی مشاور کارگردان، مهدی نیکروش طراح صحنه و لباس، حامد جهانبخش آهنگساز دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» همه روزه از ساعت 17 و صبح ها ویژه مدارس در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ واقع در خیابان حجاب، داخل پارک لاله، میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/ش.ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.