دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲

«عصرپاییزی» به اصغر نعیمی رسید

اصغر نعیمی

سینماپرس-گروه تلویزیون: مجموعه تلویزیونی «عصرپاییزی» که پیش از این قرار بود به کارگردانی سعید اسدی و منوچهر هادی ساخته شود، سرانجام با کارگردانی اصغر نعیمی و با بازی محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی و فرزاد حسنی کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری  مجموعه تلویزیونی «عصرپاییزی» در کارخانه ایران تایر در جاده مخصوص کرج آغاز شد و لوکیشن این مجموعه تا دوروز آینده به بیمارستان عمل تغییر می یابد.

محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی، فرزاد حسنی، نسرین مقانلو، سپیده خداوردی، سعید پیردوست، علی سلیمانی و ... از بازیگرانی هستند که جلو دوربین می روند و طی چند روز آینده چند بازیگر دیگر نیز به جمع آنها اضافه می شوند.

داستان «عصر پاییزی» درباره تجدید فراش  مردی 65 سالگی است که حوادث عجیب و قریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده ای که از بستگان نو عروس60 ساله اند با مادر همسر سابق داماد پیر مسبب درگیری جالبی می شوند که موقعیت شاد مختلفی را رقم می زنند. در این میان پسر خانواده که مهندسی خلاق با ورود به یک ماجرای عاشقانه تغییر کرده و به فردی کارآفرین تبدیل می شود.

سایر عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی عبارتند از : نویسندگان علی میرمیرانی، آزاده محسنی، سامانه نامدار، انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی نیا، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، صدابردار: هادی معنوی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: علی شایان فر، طراح لباس : مریم رحمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: منصور وثوقی، مدیر تولید: ناصر نصیری، عکاس: لیلا خوشکنار

«عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی  در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود.

گفتنی است پیش از این قرار بود «عصر پاییزی» به کارگردانی سعید اسدی ساخته شود که با گذشت زمان طولانی از توقف آن با تغییر کارگردان و داستان سریال تولید این مجموعه تلویزیونی از سر گرفته شد.

پیش از این «عصر پاییزی» با نام قبلی «جوجه‌های پاییزی» داستانش درباره سه جوان با نام‌های «سینا»، «مهرداد» و «بهادر» است که دوستان صمیمی هستند و هرکدام برای گذران زندگی و آینده خود با شرایط دشواری روبرو می‌شوند. یکی از آنان سال‌ها تلاش کرده و دستگاه هیدریدی خود را ساخته تا بتواند آن را برای ارائه به یکی از گروه‌های خودروسازی در داخل کشور آماده کند، دیگری هیچ امیدی برای موفقیت در کشور ندارد و آمال خود را در یکی از کشورهای اروپایی جستجو می‌کند. سومین نفر که بهادر نام دارد نیز نتوانسته توانایی‌هایش را در مسیر صحیح و کارآمد قرار دهد...

قابل ذکر است اکثر بازیگران نیز با تغییر کارگردان تغییر کرده اند.اصغر نعیمی در کارنامه کاری خود ساخت فیلم «بی وفا» به نویسندگی فرهاد توحیدی را دارد.

انتهای پیام/ع.ت - ب .ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.