یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

رضا یزدانی اسفند از «شهر دل» تا «خاطرات مبهم» می‌رود

رضا یزدانی در کمی بالاتر

سینما پرس- گروه هفت هنر/ علی اوجی از کنسرت 23 و 24 اسفند ماه رضا یزدانی خبر داد و گفت: می توان این اجرا را از «شهر دل» تا «خاطرات مبهم» نامید؛ اجرای قطعات آلبوم جدید به همراه گلچینی از قطعات آلبوم های قدیمی.

علی اوجی تهیه کننده، مدیر تولید آلبوم های موسیقی و مدیر برنامه های رضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: رضا یزدانی 23 و 24 اسفند در 4 سانس برای طرفداران خود می خواند.

 

وی افزود: بیشتر قطعات آلبوم جدید رضا یزدانی «خاطرات مبهم» در این کنسرت گنجانده شده است و می توان گفت 90 درصد قطعات از این آلبوم انتخاب شده است به همراه اجرای گلچینی از آلبوم های قبلی.

 

اوجی تصریح کرد: می توان این اجرا را از «شهر دل» تا «خاطرات مبهم» نامید؛ 6 آلبوم رضا یزدانی. فکر می کنم خاص ترین ویژگی این کنسرت برای هوادارن رضا یزدانی اجرای قطعات آلبوم «خاطرات مبهم» باشد.

 

وی در خصوص آلبوم «خاطرات مبهم» اظهار داشت: این آلبوم به تازگی به همراه یک دی وی دی که شامل چهار کلیپ تصویری می شود راهی بازار موسیقی کشور شد، این برای اولین بار بود که یک دی وی دی تصویری به همراه آلبوم موسیقی بیرون آمد.

 

این مدیر تولید خاطر نشان کرد: همکاری با کارن همایون فر در این آلبوم از اتفاقات خیلی خوبی بود که رخ داد.

 

وی در ادامه از انتشار آلبوم «رومی 3» خبر داد و گفت: «رومی 3» آلبوم دیگری است که به زودی و طی این هفته منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود. در این آلبوم برای اولین بار پدرام درخشانی جهار خواننده را درکنار یکدیگر جمع کرده است.

 

اوجی یادآور شد: به عقیده من این آلبوم کار متفاوت و باکیفیتی شده است. هومن جاوید، سینا سرلک، مهرداد هویدا و یک خواننده دیگر در این آلبوم پدرام درخشانی را همراهی می کنند.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.