شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۲

شریفی نیا در واکنش به حضورهای همزمانش در تلویزیون:

میخواهم به نیت تعداد ۱۲۴ هزار پیامبر نقش ایفا کنم

محمدرضا شریفی نیا

سینماپرس-گروه تلویزیون:محمدرضا شریفی نیا درخصوص حضورهای همزمانش در سریال های مختلف تلویزیون در برنامه هفت گفت: من تاکنون در ۱۴ سریال تلویزیونی که جزو برترین ها بوده ایفای نقش کردم که این کار را به نیت ۱۴ معصوم انجام دادم اکنون نیت کردم به نیت ۱۲۴ هزار پیامبر بقیه کارها را انجام دهم.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، آخرین سری از برنامه سینمایی «هفت» با حضور کارگردانان اکران نوروزی برگزار شد که اولین مهمان آن کارگردان و بازیگر انیمیشن «تهران۱۵۰۰» بود.


بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن «تهران۱۵۰۰» درخصوص اکران نوروزی این انیمیشن بیان کرد: از اینکه تاکنون «تهران ۱۵۰۰» اکران نشده ناراحت نیستم و خیلی خوشحالم که اگر به نوروز ۹۱ نرسید به نوروز ۹۲ رسید زیرا که فیلم با فضای نوروز تناسب دارد.



محمدرضا شریفی نیا بازیگر انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» نیز در ادامه گفت: «تهران ۱۵۰۰» تنها انیمیشن جدی چند سال اخیر است که از حضور بازیگران سینما و چهره و صدای آن استفاده شده است.

 


وی ادامه داد: در ابتدا من و بقیه گروه ذهنیتی از این کار نداشتیم اما با دیدن لوکیشن ها و حتی نوع قرارداد به جذابیت آن پی بردیم.

 


شریفی نیا درخصوص وضعیت چهره ای اشخاص در این انیمیشن بیان کرد: چهره همه شخصیت ها به خوبی و با تطابق طراحی شده و حتی شکم من رو با همان اندازه در این انیمیشن طراحی کردند.

 


عظیمی در ادامه بیان کرد:۲۵۰ نفر به همراه دوبلورها در ساخت این انیمیشن همکاری کردند حدود ۱۷۰ انیماتور چهار سال برای انیمیشن «تهران ۱۵۰۰»همکاری کردند.ما به فناوری ساخت انمیشن دست پیدا کردیم.در اروپا دو سه کشور وجود دارد که فیلم سینمایی انیمیشن می سازند. من «تهران ۱۵۰۰» را به چندین جشنواره خارجی نشان دادن همه استقبال کردند.

 

وی ادامه داد: «تهران ۱۵۰۰» برای گروه سنی نوجوان به بالاست و تهران رو در چندین سال آینده به تصویر می کشد.



شریفی نیا در پایان درخصوص حضورهای همزمانش در سریال های مختلف تلویزیون و حضور در دو فیلم نوروزی سینما اظهار داشت: من تاکنون در ۱۴ سریال تلویزیونی که جزو برترین ها بوده ایفای نقش کردم و با ۷ کارگردان از جمله داوود میرباقری، سیدضیاالدین دری، مرضیه برومند، لطیفی، سیروس مقدم و … این کار را به نیت ۱۴ معصوم انجام دادم اکنون نیت کردم به نیت ۱۲۴ هزار پیامبر بقیه کارها را انجام دهم.

 

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.