شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵

کارگردان «حوض نقاشی» در برنامه هفت:

هرکس قصد ازدواج دارد «حوض نقاشی» را ببیند

مازیار میری

سینماپرس-گروه تلویزیون:کارگردان فیلم «حوض نقاشی» در برنامه هفت گفت: به نظر من هر کس عاشق شده و میخواهد ازدواج کند «حوض نقاشی» را ببیند زیرا که در آن یک جامعه آرمانی در برخورد آدم ها با یکدیگر را به نمایش گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، آخرین سری از برنامه سینمایی «هفت» با حضور کارگردانان فیلم های اکران نوروزی برگزار شد که دومین مهمان آن کارگردان فیلم «حوض نقاشی» بود.


مازیار میری در برنامه «هفت» درخصوص تصمیم اولیه برای ساخت فیلم «حوض نقاشی» بیان کرد: من از طرف منوچهر محمدی تهیه کننده برای ساخت یک فیلم عاشقانه دعوت شدم که البته دغدغه خود من نیز ساخت یک فیلم عاشقانه در کارنامه کاریم بود.

وی با اشاره به اینکه «حوض نقاشی» طعم کودکی دارد، اظهار داشت: برای من «حوض نقاشی» طعم شکلات شیرین کودکی را دارد و به نظر من هر کس عاشق شده و میخواهد ازدواج کند «حوض نقاشی» را ببیند زیرا که در آن یک جامعه آرمانی در برخورد آدم ها با یکدیگر را به نمایش گذاشته ایم.

میری بیان کرد: ما سخت ترین نوع عاشقانه را ساختیم زیرا که به دنبال نمایش عشق تو فردی که کم توان ذهنی هستند رفتیم.


وی در خصوص داوری های صورت گرفته در جشنواره فجر بیان کرد: در جشنواره فجر برخی از بخش های «حوض نقاشی» را داوری نکردند و دلیل آن را هم مسايل پزشکی اعلام کردند درصورتی که مرکز توانبخشی عمل مشاوره این فیلم بود و به نظر من دلیل دیگری برای این کار وجود داشته است.


کارگردان «حوض نقاشی» ادامه داد: ما تحقیق کردیم که افرادی که کم توان ذهنی هستند به دلیل سالم بودن ژن ثانویه شان اکثرا فرزندان سالمی دارند البته به دلیل احتیاط بیشتر به آنها توصیه می شود بچه دار نشوند.


 وی در پایان اعلام کرد: شهاب حسینی که یکی از نقش های اصلی فیلم را ایفا می کرد از ابتدا در جریان فیلم نامه قرار گرفت و حتی برای بیشتر شناختن این افراد با انها در ارتباط قرار گرفت و در پایان کار نظرش بر این بود که این افراد زندگی خیلی خوب و عاشقانه ای دارند.


انتهای پیام/ت/ب/ن.ف 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.