دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

طباطبایی و پاکدل سالگرد ازدواجشان را در جزیره ابوموسی جشن می گیرند

بختیاری و پاکدل

سینماپرس-گروه تلویزیون/برنامه شب گذشته «دونیمه سیب» به مجری گری احسان علیخانی با حضور عمو پورنگ و امیر محمد برگزار شد در این برنامه مستندی از حضور زوج هنرمند طباطبایی و پاکدل به جزیره ابوموسی نمایش داده شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل دو بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه نوروزی دو نیمه سیب از شبکه دو سیما اعلام کردند که به مناسبت سالگرد ازدواجشان به جزیره ابوموسی می روند این زوج هنرمند قرار است در ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو حضور یابند.قرار است در طول چند شب از اجرای ابن برنامه، مستندی از مسافرت دو زوج هنرمندایرانی به جزایر قشم ابوموسی و بندر هرمز پخش شود.

 

امیر محمد ۱۶ ساله و داریوش فرضیایی شب گذشته در برنامه نوروزی«دونیمه سیب» شبکه دو حضور یافتند و از ده سالگی برنامه عموپورنگ گفتند.آقاجان زاده تهیه کننده، علیپور کارگردان، نویسنده و عوامل پشت صحنه این برنامه کودک نیز در «دو نیمه سیب» حضور بافتند.

 

مسلم آقاجان زاده تهیه کننده اعلام کرد امیدوارم سال ۹۲ شبکه دو شبکه ای اختصاصی برای کودکان شود زیرا که چشم امید بچه ها در شهرستان ها و مناطق دورافتاده به تلویزیون و برنامه های کودک است. که این اتفاق به وسیله سیستم دیجیتال حل نخواهد شد.

 

پدر ۷۲ ساله و مادر ۶۰ ساله ای در این برنامه حضور یافتند که بعد از گذشت سالها به تازگی بچه دار شده بودند.

 

از حاشیه های برنامه می توان به آواز خوانی گروه عموپورنگ اشاره کرد همچنین علیخانی در ابتدای برنامه اعلام کرد مخاطبان بسیاری به دکور انتقاداتی داشتند که من به آنها اعلام می کنم بلند بودن دکور جلوی من به دلیل عدم نمایش شکم من است که امشب کوتاه تر شده.علیخانی به لوگوی برنامه که نمادی از سیب است انتقاد کرد و گفت «لوگوی طراحی شده شباهتی به دو نیمه سیب ندارد و مشخص نیست که هدفش چیست». دکور برنامه دارای یک مانیتور بزرگی است که تمام مدت آگهی یک موسسه قرض الحسنه را به نمایش می گذارد.

 

پخش « دو نیمه سیب» ویژه برنامه نوروزی شبکه دو سیما با اجرای احسان علیخانی از 26 اسفند ساعت 23:30 آغاز  شده است. پخش این برنامه تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

روز سه‌شنبه در شب سال تحویل این برنامه از ساعت 23 آغاز و تا سه بامداد ادامه پیدا می‌کند. زمان پخش این برنامه در روز سال تحویل نیز از  ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تا چهار بعد از ظهر اعلام شده است. 

انتهای پیام/ع.ت- ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.