سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

کوروش زارعی:

گروهای تئاتری با سیلی صورت خود راسرخ نگاه داشتند

کوروش زارعی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان تئاتر با بیان اینکه سال گذشته از لحاظ اقتصادی سال خوبی برای تئاتر کشور نبوده است، بیان کرد: کیفیت کارها در سال گذشته خوب بود.

کوروش زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد وضعیت تئاتر در سال گذشته اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نه تنها تئاتر بلکه در همه زمینه ها اوضاع مساعد نبود اما از آنجا که تئاتر همیشه هنری مظلوم بوده است، مظلوم تر واقع شد و اکثر گروه ها با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشتند.

 

وی ادامه داد: حمایت هایی که از سوی متولیان فرهنگی در رابطه با تئاتر صورت گرفت حمایت های کافی و درستی نبود اما جدا از بحث های مالی و حمایتی به لحاظ کاری و کیفیت سال بدی برای تئاتر نبود.

 

زارعی تصریح کرد: برای گروه من نیز اگرچه به لحاظ مالی سال خوبی نبود اما کارهای خوبی را انجام دادیم که از جمله این کارها نمایش «وعده موعود» بود که اولین نمایشی بود که بعد از انقلاب اسلامی به طور مستقیم به شخصیت امان زمان (عج) پرداخته شد و امیدوارم که بتوانم در سال جدید بار دیگر این نمایش را به صحنه ببرم.

 

وی خاطر نشان کرد: مهمترین آرزوی من در سال جدید این است که همه تئاتری ها در سال جدید در یک شرایط مناسب و احترام انگیز کار کرده و در یک شرایط دلخواه به رشد تئاتر در کشور کمک کنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.