دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲

رضا طالبی کناری: موسیقی «نوشدارو» با ساز قالب گیتار و گیتار برقی است

رضا طالبی کناری

سینما پرس- گروه هفت هنر/ رضا طالب کناری از ساخت موسیقی تله فیلم «نوشدارو» به کارگردانی سید داوود اطیابی خبر داد و گفت: ساز قالب د رموسیقی این فیلم گیتار و گیتار برقی است.


رضا طالبی کناری آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول موسیقی تله فیلم «نوش دارو» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید داوود اطیابی را در دست دارم.

وی افزود: داستان این فیلم درباره دوپینگ کردن بوده است و جوانی که به هر قیمتی می خواهد قهرمانی را کسب کند و ما در کل داستان با یک شخصیت مثبت و یک شخصیت منفی روبه رو هستیم.

این آهنگساز تصریح کرد: در حال حاضر ساخت موسیقی این کار تمام شده است و دو کلیپ هم برای خواندن دارد. موسیقی این فیلم به دلیل وجود صحنه های اکشن بیشتر تند است و سازبندی کلاسیک دارد. در کل فیلم شاهد حرکات ورزشی هستیم از اینرو موسیقز هم حالت اکشن به خود گرفته است.

وی ادامه داد: بیشتر گیتار و گیتار برقی به گوش می رسد و ساز قالب این دو ساز است. کار در تیتراژ پایانی دارای یک ترانه است که توسط حسین چیت ساز خوانده شده است و توسط سعید علیپوریان سروده شده است و مضمون آن به جوانمردی و پهلوانی برمی گردد.

طالبی کناری در پایان خاطر نشان کرد: تیتراژ اول «نوشدارو» نیز توسط مینا ارشدی سروده شده و با همان مضمون کلی فیلم که در باره ایران و پهلوانی و جوانمردی است کار شده است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.