چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳

بازیگر نقش دکتر در نسخه هالیوودی «پسر پیر» معرفی شد

نیت پارکر

سینما پرس-گروه سینما/ نیت پارکر برای بازی در نقش دکتر در نسخه هالیوودی فیلم کره‌ای «پسر پیر» با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده است.

به گزارش سینما پرس، نیت پارکر؛ بازیگر فیلم های سینمایی «دم قرمزها» (Red Tails)، «مناظره‌کنندگان بزرگ» (The Great Debaters) و «زندگی مرموز زنبورها» (The Secret Life of Bees)، برای بازی در نسخه هالیوودی فیلم کره‌ای «پسر پیر» (Old Boy) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مسئولان سازنده فیلم سینمایی «پسر پیر» پیش از این اعلام کرده بودند که الیزابت اولسن؛ بازیگر فیلم های سینمایی «مارتا مرسی می مارلین» (Martha Marcy May Marlene)، «خانه ساکت» (Silent House) و مجموعه فیلم های دنباله‌دار «ماجراهای مری کیت و اشلی» (The Adventures of Mary-Kate & Ashley)، برای بازی در این اثر با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است. اولسن در فیلم سینمایی «پسر پیر» نقش شخصی را بازی می کند که به تحقیقات درباره گذشته شخصی که زندانی بوده کمک می کند. پارکر نیز در فیلم سینمایی «پسر پیر» نقش دکتری را بازی می کند که همکار الیزابت اولسن است.

جاش برولین نیز در «پسر پیر» نقش مردی را بازی می کند که دزدیده می شود و بیش از یک دهه در زندان نگهداری می شود. همچنین مسئولان سازنده «پسر پیر» اعلام کرده اند که با ساموئل ال جکسون نیز برای بازی در این پروژه وارد مذاکره شده اند. در صورت توافق، ال جکسون در این پروژه در نقش رییس مهمانخانه ای را بازی می کند که زندانی در آن نگهداری می شود.

فیلم سینمایی «پسر پیر» داستان مردی را به تصویر می کشد که در روز تولد دختر خود دزدیده و به مدت 15 سال در زندان حبس می شود، اما پس از آزادی، او تلاش می کند تا در مدت 5 روز علت دزدیده و زندانی شدن خود را کشف کند.

فیلم سینمایی «پسر پیر» به کارگردانی چان ووک پارک از کره جنوبی که به عنوان یکی از برجسته ترین آثار آسیایی به حساب می آید، در سال 2004 میلادی موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن شده است.

اسپایک لی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «ساعت بیست و پنج» (The 25th Houre)، «کار صحیح را انجام بده» (Do the Right Thing) و «مالکوم ایکس» (Malcolm X)، پس از 3 سال دوری از سینما، در تابستان سال گذشته اعلام کرده بود که با ساخت نسخه هالیوودی «پسر پیر» به سینما باز می گردد.

اسپایک لی که در عرصه فیلم های تلویزیونی و مستند نیز فعالیت کرده است، پیش از این برای ساخت مستند سینمایی «چهار دختر کوچولو» (4 Little Girls) در سال 1997 میلادی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین مستند سینمایی شده است و در سال جاری نیز با ساخت مستند سینمایی «بد 25» در شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز حضور دارد.

مارک پروتوسویچ نگارش فیلمنامه نسخه هالیوودی «پسر پیر» را برعهده دارد و روی لی و دوگ داویسون نیز تهیه کنندگان این پروژه سینمایی هستند.

استیون اسپیلبرگ؛ کارگردان صاحب نام هالیوود نیز پیش از این اعلام کرده بود که نسخه هالیوودی و انگلیسی زبان این فیلم درام را کارگردانی می کند، اما بنا به دلایلی این امر محقق نشد.

انتهای پیام/ع.م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.