یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

کوروش تهامی مطرح کرد:

«یه تیکه زمین» با عجله ساخته شد

کوروش تهامی در نشست فیلم بی خداحافظ در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس-گروه تلویزیون: کوروش تهامی، بازیگر نقش احمد در سریال «یه تیکه زمین» گفت: متاسفانه زمان تصویر برداری این سریال بسیار کم بود و همین مسئله سبب شد کمتر فرصت مشورت و مکث کردن روی سکانس‌ها را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش سینماپرس، کوروش تهامی، بازیگر سریال«یه تیکه زمین» گفت: به نظرم «یه تیکه زمین» با روایتی متفاوت می‌خواهد به بلند پروازی آدم ها جهت دهد و یادآوری کند که بلند پروازی هایی که صرفا به سمت تأمین منافع شخصی آدم ها پیش می‌روند، عاقبتی نخواهند داشت.

کوروش تهامی با بیان این مطالب گفت: همیشه تلاش کردم نقش‌هایی را انتخاب کنم که با بازی‌های گذشته ام متفاوت باشند، حضورم در «یه تیکه زمین» و همکاری با مهدی کرم پورتجربه تازه‌ای در کارنامه بازیگری من محسوب می‌شود؛ در این سریال نقشی را ایفا کردم که نه تنها شبیه کارهای قبلی من نیست، بلکه کمتر در تلویزیون نیز دیده شده است.

او افزود: این سریال که فیلمنامه آن را علی اکبر محلوجی نوشته و خسرو نقیبی بازنویسی کرده است، با تاکید بر اهمیت مشورت در اجتماع (از گروه کوچکتر خانواده گرفته تا شرکا و دیگر موارد) مخاطبان را تشویق می‌کند تا همواره به دنبال راه حل‌های درست و اخلاقی در زندگی باشند.

وی تصریح کرد «یه تیکه زمین» به دلیل فیلمنامه خوب، نگاه حرفه‌ای کارگردان و استفاده از بازیگران با تجربه از پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب برخوردار است.

بازیگر نقش احمد در «یه تیکه زمین» درباره تجربه بازی در این مجموعه تلویزیونی گفت:این کار از این جهت که با گروهی حرفه‌ای همکاری می‌کنم، تجربه‌ی خوبی است، اما متاسفانه زمان تصویر برداری این سریال بسیار اندک بود و همین مسئله سبب شد که کمتر فرصت مشورت و مکث کردن روی سکانس‌ها را در اختیار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تصویربرداری مجموعه 13 قسمتی یه تیکه زمین در 2 ماه انجام شد، تصریح کرد: به عنوان یک بازیگر دوست دارم در سریال هایی حضور داشته باشم که فرصت برای تبادل نظر، ارتباط گرفتن با نقش و مشورت همه عوامل با یکدیگر فراهم باشد چرا که مجموع این عوامل سبب تاثیر گذاری سریال خواهد بود.

وی تصریح کرد: در هر صورت عوامل این سریال همگی حرفه ای هستند و با تمام دشواری ها تلاش کردند کار خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند، بنا براین تصور می‌کنم نتیجه کار مورد توجه مردم قرار گیرد.

تهامی درباره نقش گفت: احمد پسر بزرگ حاج حیدر از اعضای خانواده‌ای سنتی است که به شدت به قوانین و قواعد زندگی اصیل ایرانی پایبندند؛ او که پس از پدر معتمد خانواده است، به دنبال بروز مشکلاتی در خانه، درصدد حل مشکل و بازگشت آرامش به کانون خانواده بر می آید.

«یه تیکه زمین» زندگی مردی به نام حاج حیدر (با بازی داریوش ارجمند) را به تصویر می‌کشد که در یک نانوانی سنگکی در یکی از محله های قدیمی تهران مشغول به کار است. حاج حیدر که معتمد محل است به دلایلی تصمیم می گیرد نانوانی سنگکی اش را تعطیل کند و این شروع ماجراهای تازه ای است...

داریوش ارجمند، رویا تیموریان، عنایت بخشی، آتیلا پسیانی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، امیرحسین رستمی، کوروش تهامی و حدیث میرامینی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

از عوامل این برنامه می‌توان به مهدی کرم پور(کارگردان)، علی اکبر محلوجیان(نویسنده)، ابراهیم غفوری (مدیر تصویربرداری) ، مسعود عسگری (مدیر تولید)، بابک اخوان (صدابردار) و دنیا راد (عکاس) اشاره کرد.


انتهای پیام/ع.ت ـ ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.