سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸

شيوا خسرو مهر عنوان کرد:

«طعم آلوي جنگلي» روايت عشق از نگاه سه نسل است

شیوا خسرو مهر

سينما پرس ـ گروه هفت هنر/ شيوا خسرو مهر از حضور خود در جشنواره تئاتر فجربا نمايش «طعم آلوي جنگلي» خبر داد وبيان کرد: اين نمايش روايت عشق از نگاه سه نسل است.

شيوا خسرو مهر بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در گفت و گو با خبرنگار سينما پرس ضمن بيان اينکه با نمايش «طعم آلوي جنگلي» به کارگرداني نوشين تبريزي در سي و يکمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر حضور مي يابد، در مورد اين نمايش اظهار داشت: «طعم آلوي جنگلي» يک نمايش اجتماعي و زنانه است که چهار زن و سه مرد شخصيت هاي اصلي آن را تشکيل مي دهد.

وي ادامه داد: اين نمايش روايت عشق از نگاه سه نسل است، من در نقش دختر کوچک مادرخانواده که مريم بوباني آن را ايفا مي کند درنمايش حضور دارم، ضمن آنکه ماهگل مهر خواهرزاده رؤيا نونهالي نيز به عنوان دختر من به ايفاي نقش مي پردازد.

اين بازيگر تصريح کرد: کل داستان اين نمايش در يک خانه سنتي اتفاق مي افتد، خانه اي که شايد خيلي از افراد جامعه تجربه حضور در آن را داشته باشد، ساختاري که نوشين تبريزي براي اين نمايش در نظر گرفته است از چيدماني بسيار حساب شده برخوردار است.

خسرو مهر در مورد حضور خود در عرصه تئاتر بيان کرد: پدر من از پيشکسوتان عرصه تئاتر و از همدوره اي هاي آقاي زنجانپور بودند، خاستگاه اصلي من تئاتر است اما متأسفانه غم نان من و ديگر بازيگران تئاتري را مجبور مي کند که به کارهاي تصويري روي بياوريم، آخرين فعاليت من در حوزه تئاتر نمايش «حرير سرخ صنوبر» به کارگرداني شکر خدا گودرزي بود و من بعد از چهار سال با «طعم آلوي جنگلي» به صحنه تئاتر بازگشتم.

وي در مورد جشنواره تئاتر فجر گفت: مهمترين انتقاد من به اين جشنواره تداخلي است که به لحاظ زماني با جشنواره فيلم فجر پيدا مي کند که اين مسئله مشکلات فراواني را براي کساني ايجاد مي کند که در هر دو جشنواره حضور دارند، چه خوب است که اين دو جشنواره با کمي فاصله از يکديگر برگزار مي شد.



انتهاي پيام/ ش.ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.