شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷

اختصاصی سینماپرس/

مانی حقیقی در کنار مسعود فراستی امشب داوری فیلم اولی ها را آغاز می‌کنند

فراستی -مانی حقیقی

سینماپرس-گروه سینما/مانی حقیقی، مسعود فراستی و حسین زندباف به همراه 4 نفر دیگر به داوری فیلم های بخش نگاه نو جشنواره می پردازند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شنیده ها حاکی از آن است که هیاتی 7 نفره فیلم های کارگردان اولی را طی 4 شب داوری می کنند تا سیمرغ های این بخش به دست صاحبان اصلی برسد.

در میان اسامی هیات داوری نام مانی حقیقی، مسعود فراستی و حسین زندباف به عنوان داوران فیلم اولی ها شنیده می شود که دیدن نام مسعود فراستی در کنار مانی حقیقی در این لیست جالب توجه است.

بسیاری معتقدند که در سی و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر فیلم های خوبی در بخش فیلم اولی ها حضور دارند که این موضوع داوری آثار را دشوار می کند.

در بخش نگاه نو سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۵ فیلم حضور دارد که البته چهار اثر از میان آنها در بخش سودای سیمرغ هم هستند.

«اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک ترند»، «افسانه سرزمین گوهران»، «او خوب سنگ می‌زند»، «برلین منفی هفت»، «بزرگمرد کوچک»، «تابستان طولانی»، «20: 9 دقیقه در بوشهر»، «خاکستر و برف»، «خسته نباشید»، «دهلیـز»، «رنجـرو»، «روز روشن»، «سر به مهر»، «من از سپیده صبح بیزارم»، «یک ، دو ، سه ... پنج» فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو هستند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.