سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

بهنام بهزادی عنوان کرد:

«قاعده تصادف» در فروش قربانی یک بازی ناعادلانه شد

بهنام بهزادی

سینماپرس-گروه سینما/در حالی فیلم جدید بهنام بهزادی که موفق شد در جشنواره سی ویکم فیلم فجر جوایز متعددی را نصیب خود کند؛ به روزهای پایانی اکران خود نزدیک می شود که کارگردان این فیلم از روند فروش و اکران فیلم اش در سینماها گله مند است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس بهزادی پس از آنکه در سال 86 فیلم سینمایی «تنها دو بار زندگی می کنیم» را ساخت و مورد اقبال در بین منتقدین قرار گرفت سال گذشته فیلمی با فضای متفاوت از اثر اول خود را جلوی دوربین برد و «قاعده تصادف» موفق شد در جشنواره سال گذشته جوایز متعددی را از آن خود کند.

 

بهنام بهزادی معتقد است ترکیب نامتوازن فیلم های اکران نوروز و رقابت را برای تصاحب سالن های بیشتر برای فیلمش سخت  تر کرده است: این ترکیب اکران فیلم های نوروزی به هیچ وجه نمی توانست ذائقه مخاطب را به لحاظ سبک های مختلف سینمایی ارضا کند. از طرفی «قاعده تصادف» با فیلم هایی رقابت می کرد که شرایط مطلوبی از لحاظ تعداد سالن داشتند و این جفا در حق این فیلم بود.

 

بهزادی درباره کم بودن سالن های «قاعده تصادف می گوید: این تعداد سالن سینما در اختیار فیلمی که منتخب جشنواره فجر بود و در رشته های زیادی کاندید شد و توانست 5 سیمرغ بلورین دریافت کند جفا در حق کسانی است که می خواهند فیلم با آبرو تماشا کنند اما این فرصت از آنها دریغ می شود.

 

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در میانه اکران فیلم گفت: تازه در میانه راه متوجه شدیم مسئولان بنیاد سینمایی فارابی تصمیم گرفتند در سینما فرهنگ فیلم دیگری را جایگزین فیلم بنده کنند که این ضربه بزرگی بر همین میزان فروش فیلم زد.

 

بهزادی با اشاره به روزهای پایانی اکران فیلمش می گوید: با وجود کمبود سالن های این فیلم باز هم استقبال از آن دور از انتظار بود و ما حتی در همین شش سالنی که در اختیار داریم توانستیم فروش خوبی داشته باشیم. اگر فروش فیلم ما را در مقایسه با دیگر فیلم های روی پرده که بیش از بیست سالن در اختیار دارند بگذارید نشان می دهد که مخاطبین به سراغ دیدن یک فیلم خوب می روند حتی اگر با چنین محدودیت هایی مواجه شوند.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.