سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

باز پخش سریال شبکه «من و تو» در شبکه تهران!

ماجراهای مرداک

سينما پرس – گروه تلويزيون/ سریال تلویزیونی «ماجراهای مرداک» که پیش از این از شبکه «من و تو» پخش شده بود، به زودی با نام جدید«معماهای پلیسی» و با دوبله زهره شکوفنده از شبکه تهران پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سينما پرس، ماجراهای این  سریال درباره ویلیام مرداک است که در دهه آخر قرن 19 میلادی از روش های نوین پزشکی برای به دام انداختن قاتلان استفاده کرد.

 

در این سریال کامبیز شکوفنده به جای مرداک صحبت کرده که در دوبله به مورگان تغییر یافته است. حسین عرفانی (بازرس براکن رید)، منوچهر اسماعیلی (سفیر آمریکا)، الهام نامنی (جولیا)، ژرژ پطروسی، محمد عبادی، شایان شام بیاتی، حامد عزیزی، نیما نکویی فر، تینا هاشمی، آزاده اکبری، لادن سلطان پناه، نغمه عزیزی، پرستو شهریاری، رهبر نوربخش و ابوالفضل شاه بهرامی دیگر گویندگان این سریال هستند.

 

از سال 2008 میلادی تاکنون بیش از 70 قسمت از این سریال ساخته و نمایش داده شده است اما شبکه تهران فقط حدود 33 قسمت از سریال را پخش خواهد کرد. با توجه به پخش این سریال از شبکه من و تو باید منتظر واکنش مخاطبان سیما نسبت به نحوه دوبله این سریال و نیز ارتباط میان شخصیت ها در نسخه تلویزیونی این اثر باشیم.

 

انتهاي پيام /ک/ب/ن.ف 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.