سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

آمار فروش اکران نوروزی/

رسوایی همچنان پیشتاز در فروش/رشد فروش فیلم های نوروزی بعد از تعطیلات

فروش فیلم های نوروزی 92

سینماپرس-گروه سینما/ با گذشت چهار هفته از اکران فیلم های نوروزی فروش برخی از فیلم ها از مرز میلیارد عبور کرده و با پایان یافتن تعطیلات رشد خوبی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس 5 فیلم اکران نوروزی در حالی وارد هفته پنجم اکران خود می شوند که سه فیلم این مجموعه فروش نسبتا مناسبی را به دست آورده اند.

 

فیلم سینمایی رسوایی ساخته مسعود ده نمکی توانست بعد از گذشت 25 روز از اکرانش به فروشی معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در سینماهای تهران به دست بیاورد.

 

انیمیشن سینمایی تهران 1500 اولین ساخته بهرام عظیمی که این روزها مورد توجه نامزدهای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری هم قرار گرفته است با فروشی معادل 850 میلیون تومان در تهران در رتبه دوم قرار دارد.

 

فیلم سینمایی حوض نقاشی جدیدترین ساخته مازیار میری که محصول حوزه هنری است با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان با فروشی معادل 800 میلیون تومان در سینماهای تهران در رتبه سوم قرار دارد.

 

همچنین فیلم سینمایی رژیم طلایی ساخته رضا سبحانی با فروش 197 میلیون تومانی و قاعده تصادف فیلم تحسین شده بهنام بهزادی با فروش 140 میلیون تومانی در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.